manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:59

O Bianz, ik hoop voor je dat het goed gaat met rijden, laat je het nog weten hoe het ging!!!!?

Ja Bar ben ook benieuwd....of moet ik ook kleine lettertjes doen....?

Kims echt vervelend van je fiets, maar 900 euro is ook lekker, daar kan je best een mooie nieuwe fiets van kopen...!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 13:55

Jullie hebben PB!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:37

Nou mensen, slecht slecht SLECHT paardoes nieuws. Hannes is ingeslapen Verdrietig
Hoe wat waarom weet ik niet, zal ik vanmiddag wel achterkomen. maar durf nu nog niet te gaan. Bij toska was het ook zo dat ze haar net ophaalde toen ik aan kwam fietsen, dus ga nu niet voor vier uur.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 16:52

Agos, arme Hannes! Maar misschien wel beter voor m als ik zag hoe die er zaterdag bij liep...
Jammer dat je niet mee kan naar t springen Kim, wie weet wat we nu weer meemaken Clown En stom van je fiets zeg; moet je nu maar een extra mooie (pimpelpaarse met rode stippen?) uitzoeken! Ik heb mn fiets gevonden: de Batavus Bolero dames N8 SB-mat 53. Genoeg info? Tong uitsteken
Is het niet meer leuk bij Prooijen Bar? Wil jij dan ook niet bij de Pachter? Kroo lijkt me idd wat groot, en vooral duur!! Maar je vind vast wat leuks Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 17:04

Ahhh Hannes! Wat was er met hem dan???

@ Thirz: je hebt PB!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 18:04

Kom ook naar de Braamhof! Hardstikke gezellie en volgens mij is er wel plek Lachen Alleen heb je dan niet de luxe van een binnenbak. Maar daarentegen liggen de buitenbakken er altijd prima bij, en mag je er altijd gebruik van maken.

Tnx thirz! ik zit te twijfelen tussen jouw fietsje en de Jakinto (oid). Ik mag in ieder geval voor het volledige bedrag een fiets uitzoeken, en ik krijg geen geld terug. Dus ik maak er wel gebruik van Extreme duivel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:23

Ik vond het eens tijd voor foto's Lachen
Dees zijn met nieuwe camera gemaakt.

Eerst wat van de paardjes (heeft mn moeder gemaakt; die heeft nog wat moeite met het geheel in beeld krijgen van ze Clown )

Afbeelding

Afbeelding

Nous wilde eigenlijk niet gestoord worden onder dr lunch!
Afbeelding

En mn katten Haha! Hier Bloem met dr nieuwe maat:
Afbeelding

Ze kijkt er erg lief naar:
Afbeelding

Bloem wilde daarna ook nog wel mooi poseren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vlinder is een wat moeilijker model, maar toch ook een fotootje:
Afbeelding

Tis nog best lastig met dat wit van die katten, is snel overbelicht. Maar zo voor een eerste keer met de camera ben ik wel tevree Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 21:42

Wauw supermooie foto's Thirz! Je katten zijn echt al groot zeg!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 19:11

Leuke foto's Thirz!!!!
Hoe gaat het met nous dr wond? (nu ze weer door heel dr paddock loopt?)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 20:57

Barbie1986 schreef:
Ahhh Hannes! Wat was er met hem dan???

@ Thirz: je hebt PB!

Volgens mij had hij iets in de richting van spierbevangenheid ofzoiets? Hij liep dr iig niet goed bij, en deed 5 minuten over het kleine stukje van de stal naar de veldschuur, waar hij de hele dag mangels stond te eten.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 10:37

Wat sneu zeg! Vond het zo'n leuk beest!
Sharon loopt gelukkig weer goed Haha!! Laatste 2 dagen loopt ze veel fijner door dr lijf en wil ze veel beter aan de teugel!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:07

Wat fijn Bar...heb je al iets anders.....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:09

Bianz hoe ging het rijden nog woensdag?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:35

voicenel schreef:
Wat fijn Bar...heb je al iets anders.....

Nope... ben er nog over aan het denken...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:44

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 17:56

Die deken is echt gaaf! Jammer dat ie niet past: Nous heeft ook 185 (en ze heeft ook geen nieuwe deken nodig Knipoog ) Fijn dat Shaar weer helemaal ok loopt, heb je binnenkort weer wedstrijd?
Nous geniet er wel weer van dat ze door de hele paddock kan lopen, been lijkt ook iets minder dik.

En mn katten leven ook weer Lachen Ze zijn weer lekker aan het spelen, Bloem vind dr draadjes aan dr buik ook erg interresant. Ik heb nog gezegd dat het zelfoplossende hechtingen zijn, maar ze wil er niet naar luisteren Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:45

haha leuk die poezen van jou!!! Lachen

O Bar, ik zou je dekje + beschermers wel willen hebben, maar zie dat meer mensen er intresse in hebben.
Heb je nog meer leuke setjes te koop?

Is nous dr been al weer dicht, hoorde dat ie gister een klein beetje open was...?!

Vanmiddag super lekker weer gereden op voice, woensdag ging het ook al zo super, ze loopt echt lekker!!
Morgen middag heb ik weer les... heb er zin in!!!!!

Morgenochtend moet ik bij prooyen jureren.
Ben benieuwd hoe de kindertjes rijden!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:48

Hee Nel, bijna niemand wil t als set kopen!
En jij als vriendin hebt toch wel voorang hoor Knipoog
Heb voor de rest geen setjes meer te koop... Wil alle setjes die ik nu nog heb houden...
(Ik heb er echt te veel:
- anku rose
- anky jade
- anky navy
- anky choco
- anky seagreen
- anky cognac
- anky white
- anky offwhite
- Eurostar lichtgeel/wit/chocobruin
- Eurostar donkerbruin/roze/grijs
- Eurostar donkerbruin/creme/cognac
- Scapa donkerblauw)

Lache joh dat je bij ons op de manege moet jureren! Hoe laat ben je er?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:23

Hoi!
Wat een leuke foto's hebben jullie allemaal geplaatst zeg!
Het wordt nu toch wel hoog tijd dat ik even iedereen een bezoekje breng. ik schaam me heel erg dat dat er nog niet eerder van is gekomen Geld, geld!
Maargoed, de week van 5 februari ben ik in Vlissingen en moet ik geloof ik ook naar de tandarts. Misschien is het een idee om alvast te kijken of we dan wat af kunnen spreken? En anders kan het later ook nog wel denk ik.
Fijn dat Shaar weer goed loopt en Nous dr wond voorspoedig geneest. En leuke foto's van Jade Bar, ze heeft een heel leuk koppie!
Heb jij al een nieuwe stalen ros gevonden Kims?
Gaat met jou ook alles goed Bianz? Nog spannende dingen op het programma staan?

Nou nog 1 weekje en dan kom ik weer naar huis en kan ik iedere dag op bokt Haha! jeeeej

Heel veel liefs en veel paarden-plezier!

xxx

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 17:18

Gelukkig dat de poezels alweer wat rondlopen thirz Lachen geeft toch weer een gerust gevoel!

Nusanna was echt strontvervelend vandaag! Die had energie voor 10!! Met dr beentje schapen, 3x voor haar box poepen, ronddraaien, pffff. Toen ik met haar en de kruiwagen liep, liep ze mij voorbij waardoor de kruiwagen bijna omkiepte. Heb haar toen maar weer een respectlesje gegeven Vork
Helaas springt haar wondje aan de onderkant steeds iets open. We blijven gewoon afwachten!

Ik heb een nieuwe stalen ros gevonden!
Afbeelding
ik kon geen grotere afbeelding vinden.
Maar het is de Batavus Mambo geworden. Een hippe fiets met een mat-zwarte kleur. Woensdag kan ik m al ophalen Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 17:47

Hoi!
Al even niet meer gepost zie ik Knipoog
Kims, je hebt het net al verteld, maar echt gaaf dat je een nieuwe fiets hebt gevonden! Vind 'm ook erg mooi! En heel goed dat je Nous weer even opgevoed hebt hahaha! Geef ze eens ongelijk; zo'n lange vakantie begint zelfs haar nu wel een beetje te vervelen hihi!
Nel, het rijden woensdag ging heel gemakkelijk (helemaal vergeten te vertellen...); ze was gewoon aan de slome kant bij het losgooien! Buiten was ze wel weer meer voorwaarts, maar ze was duidelijk nog niet zichzelf (sleepte met 1 achterbeen, erg snotterig), dus heb het kort gehouden. Vandaag eigenaresse gesproken en ze schijnt nu weer helemaal er bovenop te zijn, dus het echte werk kan weer beginnen!
Bar, ik ben ook erg benieuwd hoe het ondertussen is? Fijn dat Shaar weer goed loopt!
Thirz, de foto's van de cats zijn echt gaaf! Janis moet nog even leren fotomodel te worden; kan Nous d'r nog wat lesjes geven? Lachen
Arme Hannes, het is wel beter zo, als ik dat allemaal van jullie hoorde.
Vanmiddag weer met Marieke Jade gelongeerd; het ging vandaag alweer beter dan vorige keer, dus nu gaat Marieke van de week oefenen, zoals Anne het zei: huiswerk meegeven Haha!
Cis, wat fijn dat je alweer bijna naar huis komt! Ik geef me op voor je bezoeken-week, bij deze Lachen
Nou, huiswerk tijd is bijna voorbij vind ik: ben al de hele dag bezig, dus nog een uurtje en dan hou ik het voor gezien! Tamara komt vanavond Idols kijken; hebben jullie nog plannen voor vanavond?
Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 18:49

mijn plan voor vanaaf: érg vroeg mn bed in en eens goed reageren op bokt Schijnheilig
*wordt waarsch weer een hele story als ik op iedereen reageer Vork
Opsich wel zin in nog meer plannen, maar niet verstandig. Dus ik hou t vanaaf rustig Lachen Misschien volgende week een iets wildere planning?

jaja, heeeel goed Bianz! Streng zijn voor die student van je! *hihi, heb je toch nog school Mariek Knipoog * & zeker huiswerk mee geven! Wordt ze hard van Tong uitsteken
*ben zo lief voor mn kleine zusje. Hihi, werd een paar weken gelee (met kerst mariek?) weer gevraagd Clown Al was ze toen wel de oudere zus Tong uitsteken Zelf zien we de overeenkomsten nog niet zo, maar sommige anderen dus blijkbaar wel. hihi
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 12-01-08 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:08

Jaaaaaaaaa plannen voor vanavond!!!!
Wij gaan stappen in schuttershof, we hebben een verjaardag van een vriend van wilco, dus heb er heel veel zin in!!!
Daniël slaapt vanacht bij mijn ouders!

Wij hebben een nieuwe (2dehands) auto, jeeeeeeeeeh.
Echt super groot en mooi!!!!

Heeeej cis, leuk weer wat van je te horen!!!

Heb vanmorgen gejureerd bij prooyen, t was wel leuk, vooral de manege pony's die omdraaiden, bokten of de bak uit gallopeerden....

Vanmiddag les gehad op voice, dat ging super goed!
Ben zo blij!!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:44

De jury smiddags was echt super streng in vergelijking met jou Nel, iedereen balen dat jij smiddags niet meer jureerde, haha!
Ik ben met Sharon naar stal hexagon geweest vanmiddag, ze liep echt super fijn dus was echt wel tevreden!!!

Jeej Cis leeft nog!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 21:36

Nous lust geen snert Clown Hield ze niet van de rookworst? of van de soep ook al nie? Vork
Mochten die ook allemaal mee doen met de borrel? *ziet al die paarden al zat in stal staan Hyper!

Citaat:
Foto's van vanmiddag zijn ook erg leuk, vooral die op de brug zijn mooi Lachen
En het 'op de goede positie' fietsen had alles te maken met de stand van de wind en het rondvliegende kwijl van Jade Huilen van het lachen

Rond vliegend kwijl? waar? Wanneer? Clown Je moet je paardje nog wel even leren slikken Mariek Knipoog Of anders doen we haar ook zo'n hip kwijl-shaaltje om Cool
(en nopes Bianz, geen foto's van mij op Jade. Ik had de camera in de zak en ik vond alleen rijden al leuk genoeg Lachen Hoef ik geen confronterende foto's bij Huilen van het lachen )
Vanmiddag dus even mee geweest naar Jade. Ze blijft leuk Haha! En knap haar best gedaan met longeren bij Bianz en Mariek. (Tsja, meteen overgeven en echt je best doen is ook niet leuk natuurlijk. Een beetje dwars zijn hoort erbij Schijnheilig ) Nog een heerlijk ritje buiten met der gewandeld en volgende week wil Marieke een les zonder zadel Nel Ja
*Proest*
Ik? Irritant? En zeuren? nooit! haha Knipoog

Vond Indoor ook wel leuk zo, maar ik heb liever de andere Indoor Lachen voor mijn gevoel is er dan meer sfeer en lijkt het echter met die tribunes naast de ringen en de interactie van t publiek en de ruiters. Bij het uitreiken van de prijzen ben ik niet geweest, maar volgens mij is dat ook grootser op de oude Indoor. Niet dat deze Indoor niet leuk was hoor Haha! Zo was t ook zeker wel leuk!
En tis zonde voor Hannes, maar aan de andere kant.. zoals t nu was, vond ik t ook niet echt een leven voor hem. Dus denk dat het wel beter is voor hem.

Ow kim, nog vergeten te vragen net. Hoe was de meeting op Scheldemond? Nog heerlijk bij gekletst met al je klasgenootjes? Knipoog En veel interesse in je opleiding? mensen die nieuwschierig waren naar t reizen? Was t druk?
En zeker goed dat je je fiets verzekerd had! Bloos! Je zal t niet gedaan hebben! Leuke nieuwe fiets hoor Haha! Nu hopen dat ze die niet zo snel weer jatten!

Heb de foto van Jade weer eens even goed bestudeerd Mariek Tong uitsteken Had hem al wel gezien, maar vind haar nog niet eens zo enorm donker op de foto. Vandaar dat ik hem niet meer kon herinneren. Wel een mooie foto Ja dat wel!

Citaat:
Tis nog best lastig met dat wit van die katten, is snel overbelicht. Maar zo voor een eerste keer met de camera ben ik wel tevree

Wel tevree Clown
Stik jaloers hier! Super foto's Thirz! Ze zijn leuk Ja
Die een na laatste vind ik echt gaaf Haha! Dat koppie! Die vind ik de leukste denk Ja (Al is haar oogje zelf volgens mij net niet scherp toch? Bloos Sorry, ben een zeur Clown)
Citaat:
Ik heb nog gezegd dat het zelfoplossende hechtingen zijn, maar ze wil er niet naar luisteren Clown

hihi, dan wordt t toch in een stappenplan uitleggen Clown
*weet niet waarom, maar moest ineens aan ons mixje mét flugel stappenplan denken Vork haha

Ja Bar, je hebt gelijk. Van al die setjes kan je er écht geen missen Dat kan gewoon niet! Je wil natuurlijk niet je zadel op een kale Shaar moeten leggen Knipoog
Nouja, kan me best voorstellen dat t leuk is om zo leuk in setjes te rijden Ja (hè Mariek? Knipoog Die is is nl ook aan de setjes nu Haha!)

Hee Cis Lachen Nog maar 1 weekje? Tjeemie, dan lijkt t me helemaal vervelend om die vakantie er tussen te hebben. Ik vind het al raar dat ik nu nog maar 3 weken moet... Jij had na de vakantie dan nog maar 2 weken??
*mijn stagebegeleider vroeg al of ik in februari niet ook nog even kon blijven. Ze vond me wel handig Clown Ze gaat nu bij een jongetje de komende 2 weken borstelen. (sensorische intergratie voor als het iemand wat zegt) In ieder geval moet ze dan om de 2 uur even naar hem toe. De kinderen die ze niet kon verplaatsen naar de tijden dat ze dat jongetje behandelde, kon ze nu mooi aan mij doorspelen Vork En in februari gaat ze weer 2 weken lang forced hand use doen bij het jongetje aan het begin van mijn stage, dus heeft ze weer een timester nodig en iemand die ook helpt leuke activiteiten te bedenken Tong uitsteken Als ik langer bleef, mocht ik t papierwerk wel thuis laten Clown (tsja, al die beroepsproducten die ik maak, moeten wel nagekeken worden Cool )

Citaat:
Janis moet nog even leren fotomodel te worden; kan Nous d'r nog wat lesjes geven?

hihi, Nous moet zelf alleen nog even leren dat beide oren naar voren moeten ipv 1 Vork
*denkt weer aan de groepsfoto in de bak Huilen van het lachen Joh, ging in 1 keer goed Ja

Leuk dat je lekker gaat stappen Nel! Geniet er van Haha!

Luister al een poosje idols, maar ga nu lekker kijken en op de bank hangen Haha!
*toch nog braaf wat aan school gedaan toen ik thuis kwam Mariek Ja Braaf hè!
Jij lekker gegourmet?
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 12-01-08 21:43, in het totaal 4 keer bewerkt