Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En stom van je fiets zeg; moet je nu maar een extra mooie (pimpelpaarse met rode stippen?) uitzoeken! Ik heb mn fiets gevonden: de Batavus Bolero dames N8 SB-mat 53. Genoeg info?
Alleen heb je dan niet de luxe van een binnenbak. Maar daarentegen liggen de buitenbakken er altijd prima bij, en mag je er altijd gebruik van maken.
) 

Hier Bloem met dr nieuwe maat:

Barbie1986 schreef:Ahhh Hannes! Wat was er met hem dan???
@ Thirz: je hebt PB!
! Laatste 2 dagen loopt ze veel fijner door dr lijf en wil ze veel beter aan de teugel! voicenel schreef:Wat fijn Bar...heb je al iets anders.....
) Fijn dat Shaar weer helemaal ok loopt, heb je binnenkort weer wedstrijd?
Ze zijn weer lekker aan het spelen, Bloem vind dr draadjes aan dr buik ook erg interresant. Ik heb nog gezegd dat het zelfoplossende hechtingen zijn, maar ze wil er niet naar luisteren

jeeeej
geeft toch weer een gerust gevoel!

Misschien volgende week een iets wildere planning?
* & zeker huiswerk mee geven! Wordt ze hard van
Al was ze toen wel de oudere zus
Zelf zien we de overeenkomsten nog niet zo, maar sommige anderen dus blijkbaar wel. hihi
Hield ze niet van de rookworst? of van de soep ook al nie? 

Citaat:Foto's van vanmiddag zijn ook erg leuk, vooral die op de brug zijn mooi
En het 'op de goede positie' fietsen had alles te maken met de stand van de wind en het rondvliegende kwijl van Jade
Je moet je paardje nog wel even leren slikken Mariek
Of anders doen we haar ook zo'n hip kwijl-shaaltje om
Hoef ik geen confronterende foto's bij
)
En knap haar best gedaan met longeren bij Bianz en Mariek. (Tsja, meteen overgeven en echt je best doen is ook niet leuk natuurlijk. Een beetje dwars zijn hoort erbij
) Nog een heerlijk ritje buiten met der gewandeld en volgende week wil Marieke een les zonder zadel Nel 

voor mijn gevoel is er dan meer sfeer en lijkt het echter met die tribunes naast de ringen en de interactie van t publiek en de ruiters. Bij het uitreiken van de prijzen ben ik niet geweest, maar volgens mij is dat ook grootser op de oude Indoor. Niet dat deze Indoor niet leuk was hoor
Zo was t ook zeker wel leuk!
En veel interesse in je opleiding? mensen die nieuwschierig waren naar t reizen? Was t druk?
Je zal t niet gedaan hebben! Leuke nieuwe fiets hoor
Nu hopen dat ze die niet zo snel weer jatten!
Had hem al wel gezien, maar vind haar nog niet eens zo enorm donker op de foto. Vandaar dat ik hem niet meer kon herinneren. Wel een mooie foto
dat wel!Citaat:Tis nog best lastig met dat wit van die katten, is snel overbelicht. Maar zo voor een eerste keer met de camera ben ik wel tevree

Dat koppie! Die vind ik de leukste denk
(Al is haar oogje zelf volgens mij net niet scherp toch?
Sorry, ben een zeur
)Citaat:Ik heb nog gezegd dat het zelfoplossende hechtingen zijn, maar ze wil er niet naar luisteren

haha
Dat kan gewoon niet! Je wil natuurlijk niet je zadel op een kale Shaar moeten leggen
(hè Mariek?
Die is is nl ook aan de setjes nu
)
Nog maar 1 weekje? Tjeemie, dan lijkt t me helemaal vervelend om die vakantie er tussen te hebben. Ik vind het al raar dat ik nu nog maar 3 weken moet... Jij had na de vakantie dan nog maar 2 weken??
Ze gaat nu bij een jongetje de komende 2 weken borstelen. (sensorische intergratie voor als het iemand wat zegt) In ieder geval moet ze dan om de 2 uur even naar hem toe. De kinderen die ze niet kon verplaatsen naar de tijden dat ze dat jongetje behandelde, kon ze nu mooi aan mij doorspelen
En in februari gaat ze weer 2 weken lang forced hand use doen bij het jongetje aan het begin van mijn stage, dus heeft ze weer een timester nodig en iemand die ook helpt leuke activiteiten te bedenken
Als ik langer bleef, mocht ik t papierwerk wel thuis laten
(tsja, al die beroepsproducten die ik maak, moeten wel nagekeken worden
)Citaat:Janis moet nog even leren fotomodel te worden; kan Nous d'r nog wat lesjes geven?
Joh, ging in 1 keer goed

Braaf hè!