Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:37

wat een vreselijke dag en laat ik nu net ook nog mijn laptop uit mijn handen vallen, ongelooflijk dat ie het nog doet alleen kan die niet goed meer dicht, maar ja als dat het ergste is hoor je mij niet klagen!

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:36

Zo, hèhè...! Het lukt bijna niet om op BOKT te komen...!

Nou, mensen, jullie zijn me wel een stelletje zwakko's, zeg!
Ziek of zieker, kom nou toch, niet dom doen (Kim, doe eens effe normaal, met griep moet je goed uitzieken, anders kan je hele rare vervelende en langdurige klachten krijgen!!!) en lekker uitzieken!!

Ik was er de afgelopen twee dagen ook niet, maar ja, ik was naar BHV cursus! BedrijfsHulpVerlening heet dat voluit...! Het was erg leuk, lekker ge-EHBO-t en brandjes geblust enzo... Nu weet ik dus hoe dat moet. Want ik ben geslaagd. Je krijgt eerst een hele dag een giga hoop info over je uitgestort en je moet praktijk oefenen, daarna direct examen doen, en dat dan twee dagen achter elkaar. Ik ben nu wel gaar. Jet in de klas is wat minder handig, want het was lachen, gieren , brullen Ze zullen wel twee keer nadenken om mij volgend jaar voor herhalingscursus op te roepen....Het is al knap dat ik niemand verwond heb met de EHBO. En het is ook fijn dat de brandweerkazerne in Zwijndrecht er nog staat, aangezien ik iets te laat ging blussen, nou ja!(daar was de cursus)
Ik zie jullie morgen wel weer!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:39

ik heb ook niet zo'n geweldige dag vandaag... laat ook alles vallen en alle afspraken en lessen op school die ik had vandaag werden op het laatste moment afgezegd, niet echt handig
wel vanmiddag nog even lekker een stapritje gemaakt met Evita ze was alleen een beetje hypertjes vandaag komt denk ik door de kou..

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:46

Leuk zo een BHV Jetta!!! Ik weet er enigsinds wat vanaf omdat Gijs die hele zooi moet regelen voor zijn werk Gijs is ook hoofd BHV en daardoor hier veel mee bezig lijkt me wel heel erg leuk om te doen........... hun hebben ook reanimatie en die sjit

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:49

Ja, dat heb ik ook gedaan, maar dat is geen oliebol, hoor! Dat is keihard werken! Gelukkig moest ik op een pop oefenen!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:57

Ik weet er ook alles van van die cursussen bhv, ehbo en de cursus met de lifepak defarbrilator oftewel een apparaat die je kunt bedienen als mensen hartritmestoornissen hebben.... heel handig dat ding hoef je niet zelf meer te voelen of iemand nog een bloedcirculatie heeft doet het apparaat allemaal voor je en verteld je dan precies wat je moet doen. Echt een uitvinding maar je hebt er wel weer een cursus voor nodig...........

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:08

Ik moet zeggen dat het wel fijn is om te weten dat er mensen zijn op stal die weten wat ze moeten doen als ik of wie dan ook anders ineenstort :D

petje af dames!!!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:14

He Jet, kan erover meepraten hoor, heb afgelopen dinsdag nog herhalingsles BHV gehad!!!! Vind ik altijd wel veel leuker als EHBO, na 4 jaar verbandjes omdoen en pleistertjes plakken heb ik dat altijd na 2 uurtjes wel gezien. Maar BHV is veel meer praktijk en dat is leuk!!!! Dus mensen wees gerust, als er brand uitbreekt op de stal, dan kunnen wij blussen (als we er dan zijn tenminste)

Vandaag weer even lekker op Bartje gereden, ging wel goed maar door de mist e.d. was hij toch wat gespannen c.q. zenuwachtig. Achterin de bak zaten die enge kaboutertjes weer enzo. En anous had Ko, Biz Diddle en nog een paard losgegooid, en door de mist zag Bart ze niet maar hoorde ze wel, dat vond ie toch wel heel erg raar!!!! Maar gelukkig ging alles goed!!!!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:30

Fijn Joyce! Maarre, je bent toch niet vergeten Robje een knuffel te geven!!!!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 00:48

NEE natuurlijk niet!!!!! Ik moest je veel beterschap wensen van hem, hij kon het zich wel voorstellen, maar je moest wel weer snel komen moest ik van hem zeggen!!!!!

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 10:54

hihihi Waarschuwing van het Nederlands Meetinstituut!!!!

Plaatselijke aardbevingen rond abtswoude 52

Iedere keer als de vrachtwagen langsrijd dan bounce ik van de bank

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 13:44

oh wat gebeurd er dan allemaal????
ik kom straks robje zelf weer knuffelen!

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:05

Eefje23 schreef:

De paddock is/wordt gerenoveerd Ik ga zo even kijken, ben net terug van de kapper en boodschappies doen (ging vanochtend om 10.30 ofzo weg en ben nu pas net thuis )

Hihi, Kim die plaatselijke aardbeving heb ik ook gevoeld vanochtend, ik lag toen nog in bed

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:02

best grappig ja die plaatselijke aardbeving Bart deed nog even mee !!

weer gereden met Bartje en het ging echt helemaal super
echt gaaf Jyce heeft gefilmt
en Joyce is nog even met hem gaan bergbeklimmen hahahaha
ze hadden een vrachtje zand in de bak gegooit en ik voelde Bart er steeds al heen trekken maar dat mocht niet van mij
en toen hij met Joyce ging stappen liep hij er telkens heen en ging hij over de bergen met zand lopen hahaha was echt grappig!!

Vandaag eindelijke bij far geweest
ik dnek wel dat hij het naar zijn zin heeft maar ja ik vond hem erg mager worden en behoorlijk toegetakeld Hans de eigenaar vond het wel meevallen
ik dus niet haha
hij had aardig wat plekken stuk of 40 gelukkig niks diep alles oppervlakkig
verder heeft hij een partij haar gekregen niet te filmen !!!
ongeloveloos zeg he sjonge
het was een chique arabier maar nu lijkt het wel zo'n boere pony van 30
ik schrok wel hoor maar ja het zij zo he!!
we zien het wel ik hoop wel dat hij niet zo veel meer afvalt
hij is echt in anderhalve maand bejaard geworden zo ziet hij er echt uit alles steekt hij kuilen boven zijn ogen gatver ik vond het geen pretje
maar goed we zien het wel

verder vanavond ff lekker niksen

hoe is je haar geworden Nous???!!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:12

Binar schreef:
Eefje23 schreef:

De paddock is/wordt gerenoveerd Ik ga zo even kijken, ben net terug van de kapper en boodschappies doen (ging vanochtend om 10.30 ofzo weg en ben nu pas net thuis )

Hihi, Kim die plaatselijke aardbeving heb ik ook gevoeld vanochtend, ik lag toen nog in bed

Was een lange dag, de paddock is klaar, vanmorgen om kwart over zeven begonnen.

Dus een lange en zware dag.

Vroeg naar bed dus, en Kim ja als er vrachtwagens over de boerderij heen rijden is het indaad een aardbeving in huis, maarja we hebben er wel iets moois voor terug gekregen

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:13

Das zeker arno24 en Sjakie waren verbijsterd over hoe goed de bak erbij lag

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:16

KiWiKo schreef:
Das zeker arno24 en Sjakie waren verbijsterd over hoe goed de bak erbij lag

Dus dat was jou visite die ik hier inderdaad zag rondlopen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:17

hihi klopt :D

Arno gaat mijn nieuwe website bouwen, compleet met webwinkel en een voorraadadministratie ZONDER gastenboek

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:22

das mooi Kim, ga effe eten en dan weer naar buiten. Heb nog het een en ander te doen.

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:26

ja de gastenboek van jou john doe het nog niet zag ik niet dat ik er wat in wilde schrijven haha maar kijk altijd eff daarop vind ik wel leuk foto's kijken die ik al veel keer heb gezien

maar komt van de week nog wel eff langs misschien met shir mee als ze al beter is dan

nou ik heb vandaag hoor heerlijk gereden met een vriendin met 2 welshjes ze heten blackie en nelly en ik rijd meestal op nelly en die is wat drukker ben er gelukkig nog niet vanaf gevallen zonder zadel

en ga van de week oook ezel rijden haha echt leuk

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 02:11

hee joyce wat gaaf dat je die foto's van vandaag erop heb gezet!!!
ze zijn echt gaaf!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:02

hai hai,

zo ik ben al een beetje opgeknapt hoor ik ga denk ik zo maar effe bij verna kijken en de paddock bekijken natuurlijk.
misschien tot zo he,

gr shir

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:20

Die Anous! Nieuw losgooibakkie, wat nieuw zand in de bak en een nieuw kapsel! Alles ziet er weer tiptop uit voor de Kerst!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:53

Jetta schreef:
Die Anous! Nieuw losgooibakkie, wat nieuw zand in de bak en een nieuw kapsel! Alles ziet er weer tiptop uit voor de Kerst!

Jaja heerlijk he Jet??

Ko vind de nieuwe paddock ook helemaal fantastisch. Hij mocht niet meespelen met Xanta en Evita dus ging meneer maar een middagdutje doen middenin de paddock Ik kon er gewoon naast gaan zitten en Ko bleef gewoon liggen, zo schattig. Toen Robin erbij kwam, werd het voor Ko eindelijk tijd om te spelen, die 2 zijn zo leuk saampies Ko is zowieso momenteel erg makkelijk met andere paarden, heerlijk Warenko en Guco zijn ook 2 makkers van Ko, zal wel in de naam zitten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:00

Hai iedereen,

Net Bam gereden (afgelopen dagen ook, maar van vandaag een verslagje). Hij liep echt super. Heb nu eindelijk door hoe ik op de goede manier kan spelen en hem ook nageeflijk kan laten galloperen etc etc.
Femke (instructrice) vond dat we vooruit waren gegaan!
Heb weer een super gevoel!

Hoe gaat het met jullie paardjes/lessen/westrijden etc?