Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze zullen wel twee keer nadenken om mij volgend jaar voor herhalingscursus op te roepen....Het is al knap dat ik niemand verwond heb met de EHBO. En het is ook fijn dat de brandweerkazerne in Zwijndrecht er nog staat, aangezien ik iets te laat ging blussen, nou ja!(daar was de cursus)
ze was alleen een beetje hypertjes vandaag
komt denk ik door de kou..
Gijs is ook hoofd BHV en daardoor hier veel mee bezig
lijkt me wel heel erg leuk om te doen........... hun hebben ook reanimatie en die sjit
:D
Eefje23 schreef:oh wat gebeurd er dan allemaal????
ik kom straks robje zelf weer knuffelen!
)
gelukkig niks diep alles oppervlakkig
maar ja het zij zo he!!
Binar schreef:Eefje23 schreef:oh wat gebeurd er dan allemaal????
ik kom straks robje zelf weer knuffelen!
De paddock is/wordt gerenoveerdIk ga zo even kijken, ben net terug van de kapper en boodschappies doen (ging vanochtend om 10.30 ofzo weg en ben nu pas net thuis
)
Hihi, Kim die plaatselijke aardbeving heb ik ook gevoeld vanochtend, ik lag toen nog in bed
arno24 en Sjakie waren verbijsterd over hoe goed de bak erbij lag
KiWiKo schreef:Das zeker![]()
![]()
arno24 en Sjakie waren verbijsterd over hoe goed de bak erbij lag
![]()
![]()
:D
ZONDER gastenboek
Jetta schreef:Die Anous! Nieuw losgooibakkie, wat nieuw zand in de bak en een nieuw kapsel! Alles ziet er weer tiptop uit voor de Kerst!
dus ging meneer maar een middagdutje doen middenin de paddock
Ik kon er gewoon naast gaan zitten en Ko bleef gewoon liggen, zo schattig. Toen Robin erbij kwam, werd het voor Ko eindelijk tijd om te spelen, die 2 zijn zo leuk saampies
Ko is zowieso momenteel erg makkelijk met andere paarden, heerlijk
Warenko en Guco zijn ook 2 makkers van Ko, zal wel in de naam zitten