Xeen schreef:Daar ga ik overmorgen mee lopen. Als ik goed genoeg knip word ik aangenomen
Oh, dacht dat je iets anders wilde doen......succes dan overmorgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Xeen schreef:Per 18 December word mijn contract niet verlengd

knuffeldier schreef:ik dacht altijd dat ondanks dat je een einddatum had dat ze je toch altijd minimaal een maand van tevoren officieel moesten laten weten of het wel of niet verlengd word. Maar dat weet ik niet zeker.
Twinklebel schreef:Super dat het rijden zo goed gaat Marieke! En Willem is volgens mij net zo'n lolbroek als Abdul, met iedereen spelen!
Smeetje is ook verliefd op Abdul, als ze met mesten in daantjes box staat geeft die haar door het voerluikje een hoofdmassage, en zeggen ze lieve dingen tegen elkaar.....helaas voor arme Abdul zal Esmee er over een paar dagen weer heel anders over denken....
De foto's die ik zag waren erg gezellig!
Zaterdag is mijn laatste werkdag alweer. Ik wacht morgen even af, dan loop ik mee in die andere kapsalon. CharlyBrown schreef:knuffeldier schreef:Vandaag heerlijk met Abdul gelest. Natuurlijk nog een hele waslijst ter verbetering, maar het ging echt heel goed. Helemaal trots op mn kleine grote man.
Zag er echt goed uit je les! Ik zag mooie stukken, met rustige aanleuning.. en hij liep lekker door.. vet goed!

i am happy!