Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar nu is het echt heerlijk buiten met het zonnetje erbij!
.
Ik ben wel benieuwd hoe het allemaal wordt straks bij Langelaan!
Eerst even de controle bij de veearts afwachten over een paar weken. Ireen_ schreef:Vind ik wel jammer hoor ReginaIk ben wel benieuwd hoe het allemaal wordt straks bij Langelaan!
Mandy ziet er goed uit zeg! Ik ga je ff een berichtje terugsturen op facebook Marion.
Yade staat ook nog zonder deken. Volgens mij is ze op de fjorden na de enige op stal die nog zonder staat, maar ze heeft best een vachtje. Ze zweet ook nauwelijks, zelfs met wintervacht en in het werk niet dus daar zou het ook niet voor nodig zijn.
Met deken wordt het ook altijd zo'n smeerboel bij haar, ze gooit haar staart op haar rug als ze mest en dat gaat niet met deken op.
en nu ze s"nachts weer op stal staat geen strobox meer
want die wordt echt bijna leeg gegeten....dus nu op vlas met een klein randje stro aan de voorkant om voor de nacht wat te knabbelen te hebben en dit werkt goed voor haar.
maar kan zich vaak gedragen alsof ze 30 is haha gewoon een manier van haar om onder de arbeid uit te komen
slim tantetje kan het soms zijn hoor! Ireen_ schreef:Vind ik wel jammer hoor ReginaIk ben wel benieuwd hoe het allemaal wordt straks bij Langelaan!
Mandy ziet er goed uit zeg! Ik ga je ff een berichtje terugsturen op facebook Marion.
Yade staat ook nog zonder deken. Volgens mij is ze op de fjorden na de enige op stal die nog zonder staat, maar ze heeft best een vachtje. Ze zweet ook nauwelijks, zelfs met wintervacht en in het werk niet dus daar zou het ook niet voor nodig zijn.
Met deken wordt het ook altijd zo'n smeerboel bij haar, ze gooit haar staart op haar rug als ze mest en dat gaat niet met deken op.
haar vader is zelfs nog echt in Tersk gefokt, dus die zijn inderdaad wel wat kou gewend. Waar ze alleen niet op gebouwd zijn is nattigheid, die arabieren.. in de regen heeft ze het wel snel koud met deze temperatuur. Ireen_ schreef:Yade is ook nog eens een russische arabierhaar vader is zelfs nog echt in Tersk gefokt, dus die zijn inderdaad wel wat kou gewend. Waar ze alleen niet op gebouwd zijn is nattigheid, die arabieren.. in de regen heeft ze het wel snel koud met deze temperatuur.
Maar ik denk dat het ook zeker wel kan hoor, zonder deken. Als ze maar geen uren achtereen in de regen hoeven staan.