Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Het is een Kent & Master zadel. Zei me helemaal niets, maar 't is een erg fijn zadel!
Elja schreef:Pebbs schreef:En ik ben gevraagd door een vrouwtje om volgende week op haar friesje te rijden !
Ze zegt : Ja ik vraag het maar aan 1 iemand hoor en dat ben jij!
hihihi![]()
![]()
![]()
Aah dat is heel lief! Bij jou op stal?

Nala26 schreef:Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Het is een Kent & Master zadel. Zei me helemaal niets, maar 't is een erg fijn zadel!
Is Helen van happy Horse bij jou geweest?
Ik heb m nu halfjaar denk ik, en bevalt nog steeds!
@Deb, ligt ook aan type qua diepe zit, mijne heeft geen diepe zit omdat ik een cobmaatje heb, en die kan geen diepere zit omdat daar geen ruimte voor is.

Mon petite ami
Flevolander schreef:Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Kent & Master is een btje in opkomst in NL nu.. Andrea van AB topic heeft ook zo'n zadel. Nadelig aant zadel vind ik voor mijzelf persoonlijk dat er geen diepe zit en wrong op zit..(ik zit graag een beetje opgesloten in een zadel) Voordeel aant zadel is dat er volgens mij een verwisselbaar kopijzer inzit(wintec idee)
Nala26 schreef:Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Is Helen van happy Horse bij jou geweest?
Ik heb m nu halfjaar denk ik, en bevalt nog steeds!
@Deb, ligt ook aan type qua diepe zit, mijne heeft geen diepe zit omdat ik een cobmaatje heb, en die kan geen diepere zit omdat daar geen ruimte voor is.
Pebbs schreef:Ik zie trouwens net dat ik WEL een Valentijnskaart heb gehad
Het was van Spa, en er stond op de voorkant : hello sunshine! speciaal voor noortje.
Dus ik open de kaart, staat er hallo vrijgezel! ik denk huuuh hoe weten zij nou dat ik vrijgezel ben
Dus ik het verhaaltje lezen, was het van KirstenMon petite ami
En toen hadden we het ook nog over valentijnskaarten enzzo
dus ik was vet verbaasd
Broccoli schreef:Flevolander schreef:
Kent & Master is een btje in opkomst in NL nu.. Andrea van AB topic heeft ook zo'n zadel. Nadelig aant zadel vind ik voor mijzelf persoonlijk dat er geen diepe zit en wrong op zit..(ik zit graag een beetje opgesloten in een zadel) Voordeel aant zadel is dat er volgens mij een verwisselbaar kopijzer inzit(wintec idee)
Er zit meer wrong op dan op mijn kieffer. En ik houd dus weer niet van een (te) diepe zit. Ideaal voor mij dus