Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:voor de avond. dan kan niet hoor. die koffie kan je echt geen jury voorzetten en dan eventueel wat lekkers.
)

xan schreef:LIQUITA schreef:Hahahahaha...en ik ben blij dat ik dit weekend nog niet start, want bij mij ging het vanmorgen helemaal niet zo goed. Evengoed wel lekker gereden hoor.
Doe je over 2 weken mee ?
xan schreef:LIQUITA schreef:Hahahahaha...en ik ben blij dat ik dit weekend nog niet start, want bij mij ging het vanmorgen helemaal niet zo goed. Evengoed wel lekker gereden hoor.
Doe je over 2 weken mee ?
LIQUITA schreef:Ik moet dat weekend weer werken. Marleen zou kijken of ik dan misschien wel op zaterdagavond kan sterten. Als dat kan dan doe ik wel mee. Dus ff afwachten nog.
xan schreef:@Winnitou: hoe is het ???
Lekker in het hotel ??
Want als ik het goed heb ben je nu toch een aantal daagjes uit ??
winnitou schreef:xan schreef:@Winnitou: hoe is het ???
Lekker in het hotel ??
Want als ik het goed heb ben je nu toch een aantal daagjes uit ??
Yep, hebben het gezellig, gisteravond lekker de sauna in geweest en ook daarvoor nog de sportruimte in met rowan die dat erg geslaagd vond, heeft 5.5 km hard gelopen op de loopband.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Yep, hebben het gezellig, gisteravond lekker de sauna in geweest en ook daarvoor nog de sportruimte in met rowan die dat erg geslaagd vond, heeft 5.5 km hard gelopen op de loopband.
Klinkt lekkerrrrr