ik vond de Heksenkethel niet zo leuk... eten was niet zo bijzonder... Maar de "Arabische prins" die er was die avond dat ik er was, die was erg leuk
loveseben
Geplaatst: 05-12-10 22:05
Ineke2
Geplaatst: 05-12-10 23:34
Ik vond de heksenketel ook niet zo erg leuk. Het is zo massaal en het eten inderdaad niet heel bijzonder... Hmm maarja, ik was die avond ook enorm hard gevallen (uitgegleden op een natte tramrails) toen ik rende om de tram te halen dus mijn humeur was niet al te best met zo'n pijn in mijn knie
Ineke2
Geplaatst: 05-12-10 23:35
Banjer schreef:
Maar de "Arabische prins" die er was die avond dat ik er was, die was erg leuk
Haha ik had het kunnen weten
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 05-12-10 23:40
Ineke2 schreef:
Banjer schreef:
Maar de "Arabische prins" die er was die avond dat ik er was, die was erg leuk
Ik heb in Markelo ook gedobbeld, iedereen had 2 cadeautjes gekocht, iets geks en iets leuks. Kreeg uiteindelijk een leesbril +3 en een lichtsnoer in de vorm van diamantjes, die is wel heel mooi! Zondag avond Sinterklaas gevierd bij John thuis, zijn vader had voor iedereen een gedicht geschreven, was wel grappig. Heb een lekkere warme muts (zoeen als Kel heeft), een frontriem, een dvd (what happens in vegas) en een cd van Guus Meeuwis gekregen! Was heel gezellig, daarna lekker gegourmet en t 30 secondespel gespeeld...
Banjer
Lid Nieuwsredactie
je hebt Teams, en 1 iemand krijgt een kaartje waar 5 woorden of namen opstaan, je teamgenoten moeten dan in 30 seconden raden wat je bedoelt met een omschrijving
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik heb ook een "leuk" sinterklaas verhaal.... Gisteren met de familie en kids lekker kado's en gedichten uitgepakt, zitten we met 'n allen te wachten op het eten wat bijna klaar was, spuugt onze jongste vol over me heen en daarna nog even als een volwassen man de kamer onder. Wij zijn maar naar huis gegaan en moesten het doen met een broodje, vraag me af of de rest nog van de maaltijd heeft genoten :0 Wel leuke kado's gehad en vooral de kids zijn weer erg verwent door de goede sint.