Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Ik vind het raar en zelfs onverantwoordelijk dat ze je in de verzorging als leerling zijnde alleen laten werken op een woning van zoveel verstandeliik gehandicapte mensen. Denk als je naar de ARBO-dienst stapt dat dit zo over is........
moet werken en daarna gelijk door nac verjaardag van mijn ma.. Ga mijn best doen wat te regelen, maar heb er een beetje een hard hoofd in... Mijn weekend is maandag en dinsdag... Pff ben op de bank in slaap gevallen, door mijn wekker heen.. Werd om 5voor 10wakker.. Kon dus niet meer naar lay
stom stom stom! nu klaar wakker en proberen in slaap te vallen.. Pff spettertjuh schreef:Goedemorgen
Je hebt ook wel gelijk Pres, het één en ander is natuurlijk ook afhankelijk van je instelling maar het is gewoon oneerlijk om je als leerling zo te laten behandelen. Het is ook de verantwoordelijkheid van je studie begeleider om dit soort uitbuitingen te voorkomen.
Ben een beetje misselijk opgestaan, met hoofdpijn. Hoop maar dat het zo wegtrekt als ik wat gegeten heb. Bahhhhhh geen zin om ziek te worden nu..........

foto's?
Rot rooster... Na morgen gelukkig 2 daagjes vrij..... En dan mijn eerste verantwoordelijke nachten! Spannend!