Zou ik ook is moeten doen .. Het probleem is dat ik daar een beetje te lui voor ben
KarinW86
Geplaatst: 10-03-09 21:18
Vrijdag 20 Maart openen we dan eindelijk onze dierenwinkel. Om 14.00 uur komt een wethouder het openen. Jullie zijn natuurlijk van harte uitgenodigd om te komen kijken. We zijn die vrijdag tot 's avonds 9 uur open.
Oh, spannend Karin! Denk niet dat ik kom kijken, werk zelf van 8 tot 6, s'avonds ben ik dan total loss, maar als ik binnenkort een keer naar Mr. Ed ga kom ik lans.
Ik kom kijkeeeenn Kaaar! Komen we allemaal even langs Ik weet alleen niet waar het is.. Tenminstee, in maaslsluis, maar verder weet ik neit ..
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 21:25
KarinW86 schreef:
Vrijdag 20 Maart openen we dan eindelijk onze dierenwinkel. Om 14.00 uur komt een wethouder het openen. Jullie zijn natuurlijk van harte uitgenodigd om te komen kijken. We zijn die vrijdag tot 's avonds 9 uur open.
Ik heb geen tijd om te bakken, moet tot vrijdag werken, en ook al bakken voor mijn verjaardag zaterdag. Maar ik vind het niet erg om alleen te trakteren hoor, als jij niet mee wilt doen. Die paar euro's kunnen er ook nog wel af.