Maaikeee schreef:Ik ga er even vandoor, fijne dag!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maaikeee schreef:Ik ga er even vandoor, fijne dag!

Maaikeee schreef:Haha dankjewel El, me benen vallen me idd behoorlijk mee op die springfoto's!
Alleen me borst moet meer naar de manen en rug minder bol

. Je hebt nu 3 van de 4 wedstrijden gewonnen Maaik

Jane_ schreef:Nouu net belde er een man en we hebben hier in de buurt buurtonderzoek gehad en hij vroeg of me ouders der waren en ik zei nee. Toen zei hij ooh hoe ben jij dus ik 16 en hij zei nou wil jij dan een paar vragen beantwoorden want die zijn fout ingevuld.
Dus ik zeg ja hoor. Zegt ie eerst hoe oudi s je vader wat voor bedrijf hebben jullie ik vond dat best geloofwaardig en toen ging ie hele rare dingen vragen en op een gegeven moment had ik iets van hee stop ik vind dat rare vragen stelt en toen zei die iets met ben je bang om gen*kt te worden ofzo toen zei ik ja en de manier waarop je het nu zegt is raar dus ik ga ophangen doeiiiiiiii!
Maar ik ben best geschrokken

super phillie !

Jane_ schreef:Jaa ik was daarna ook echt bang!
En toen durfde ik me papa niet te bellen.
Maar die zei als ie weer belt ophangen of zeggen ik bel de politie!
Me moeder heeft schijnbaar een tijd terug iedere dag een hijger gehad aan de tel. Ik zei tegen me vader pap ik vond het heel eng en toen zei die oh dat is niet eng! maak je niet druk.

Elja schreef:Jane_ schreef:Nouu net belde er een man en we hebben hier in de buurt buurtonderzoek gehad en hij vroeg of me ouders der waren en ik zei nee. Toen zei hij ooh hoe ben jij dus ik 16 en hij zei nou wil jij dan een paar vragen beantwoorden want die zijn fout ingevuld.
Dus ik zeg ja hoor. Zegt ie eerst hoe oudi s je vader wat voor bedrijf hebben jullie ik vond dat best geloofwaardig en toen ging ie hele rare dingen vragen en op een gegeven moment had ik iets van hee stop ik vind dat rare vragen stelt en toen zei die iets met ben je bang om gen*kt te worden ofzo toen zei ik ja en de manier waarop je het nu zegt is raar dus ik ga ophangen doeiiiiiiii!
Maar ik ben best geschrokken![]()
Heeft die dude wel gezegd waarvoor hij belde ofzo?
Voor welk bedrijf?
Als je nummer herkenning hebt kan je aangifte doen he
(klintkwel erg serieus)
maar de manier waarom hij praatte en vooral dan die opmerking, kunnen echt niet
Pebbs schreef:Oh Jane ! je moet je nou niet bang laten maken hoor !
Ga gewoon lekker naar Phillie en lekker ontspannen rijden
Die helpt je er wel overheensuper phillie !

Manon_S schreef:Heb net mail terug gehad van Monique.
Ze vond het helemaal niet erg en vond me een schat.
Ze vind het fijn om zo'n persoon te hebben bij ''haar'' arabiertjes
Het viel gelukkig toch best mee, ben weer happy
Elja schreef:Janey misschien moet je voor de zekerheid samen met iemand naar stal gaan?

Jane_ schreef:Elja schreef:Janey misschien moet je voor de zekerheid samen met iemand naar stal gaan?
Na ik ben toch op de scooter
Ik cross gewoon hard

Astor schreef:& ik zal haar in de gaten houden op stal!

Pebbs schreef:Melissa ?! Zal ik met je mee gaan naar Aylaa?
moet me alleen wel nog aankleden