Ik hoorde ook op het nieuws van dat feest in HvH. Ik kan er ook gewoon niet bij dat je naar een feest gaat en blijkbaar een pistool meeneemt. Je gaat toch naar een feest om het leuk te hebben??
Wij hadden gisteravond straatfeest. Erg leuk maar ik was vanochtend wel redelijk brak... Venga ook maar niet gereden, maar lekker gelongeerd. Het was toch warm.
Goed zeg, Fabienne dat je op Zico hebt gezeten! Stap 1 is gezet!
hahah ja de hele dag is misschien niet leuk meer, maarja beter dat het om 11 uur stopt dan twee uur vanacht ofzo...
Redlich
Geplaatst: 23-08-09 22:55
Nog mindet dan 6 minuten te gaan en dan is de herrie voorbij!
jarrah
Geplaatst: 24-08-09 08:30
Goodmorning Ik ben alweer druk aan het werk... hoop dat vandaag snel voorbij gaat... binnen werken met dit mooie weer vind ik altijd vreselijk
Verder heb ik niet veel bijzonders te melden, gisteravond even lekker op Kijkduin een hapje wezen eten, was erg lekker en erg warm nog
Redlich
Geplaatst: 24-08-09 08:33
Goedemorgen! Weer aan het werk. Nog een warme dag vandaag. Van mij mag het wel een beetje minder en een flinke regenbui zou ook niet gek zijn. Goed voor het gras en de stof. Verder hier op het werk zijn er weer wat collega's terug van vakantie. Het was de afgelopen weken maar een stille boel hier.
Nou, ook weer aan t werk hoor... ik ben die warmte een beetje zat en van mij mag het ondertussen ook wel gaan regenen, alles is verstoft..
Enfin, op zich wordt het best een mooie dag vandaag natuurlijk
Redlich
Geplaatst: 24-08-09 09:13
Gaat het een beetje Tav? Je bent er niet zo vroeg bij de afgelopen dagen? Het is zeker veel gedoe om s'morgens alle rituelen te doen op een been? Is de pijn al iets minder?
taverno
Geplaatst: 24-08-09 09:46
Ik doe er inderdaad wel lang over om op gang te komen.Zelfs uit bed komen is een heel gedoe. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend meer.
De pijn is wel te dragen,neem alleen nog `s avonds een pijnstiller in want dan steekt het heel gemeen.Komt vooral doordat ik mijn been als ik me verplaats moet laten hangen.
Het is hier snikheet in huis,ik heb een heleboel DVD`s en boeken gekregen maar ik ben nog nergens aan toe gekomen.
Redlich
Geplaatst: 24-08-09 10:54
Wat een maandag zeg! Echte k.t klussen. Los het wel weer op maar zoiets hoort niet op de maandag! hahahaha!
Ola!!! Net terug uit een week door scandinavie touren! Was echt vet! Eerst kopenhagen, toen naar malmo, toen met de nachttrein( die ik niemand kan aanraden) naar Oslo, daarna weer terug naar t zuiden van zweden waar een vriendin een entrainment heeft.
Zo ontzettend mooi, zoals je het je voorsteld, met van die rennende paarden op heuvels en zandpaden waarbij je 2 uur kan rijden zonder hetzelfde pad te hebben.... super gaaf
Dan ga ik vanmiddag maar weer even gelukkig zijn op ons baantje hahaha .
Tav: wat fijn dat het zo goed is gegaan !
Redlich
Geplaatst: 24-08-09 12:06
Kinkt goed ruitje! Scandinavie moet ik ook eens gaan zien!
Cer
Geplaatst: 24-08-09 12:19
Ik zeg : " " !!
T schijnt inderdaad supermooi te zijn daarzo.. wie weet is het nog eens een depandance optie ofzoiets
taverno
Geplaatst: 24-08-09 12:21
Nou Ruitje,fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt. Op het baantje kan het ook mooi zijn hoor.
taverno
Geplaatst: 24-08-09 12:36
Cer schreef:
wie weet is het nog eens een depandance optie ofzoiets
Jaa,een vakantiehuis voor klanten van de Groene Meer. (met stallen natuurlijk)
Klinkt goed Ruitje! Ik ben benieuwd naar foto's!!!
Ik heb er trouwens ook een bizarre ochtend opzitten joh!!! Vanmorgen eerst een heftige intake van een client, daarna kijk ik op mijn telefoon, zie ik dat ik een oproep gemist heb en een viocemail, dus ik luisteren... is het mijn bank met de mededeling dat mijn pinpas hoogstwaarschijnlijk gescimt is (of hoe je dat ook noemt)... of ik even terug wilde bellen... Dus ik helemaal shackend terugbellen, vraagt ze me of ik in het buitenland geweest ben de afgelopen tijd... 'uhm nee', er is namelijk vanuit Mexico een bedrag afgeschreven wat precies mijn allereerste maandloon bedroeg Ik ben net sinds begin vd maand aan het werk en heb eergister helemaal trots zitten kijken naar het bedrag op mijn rekening... een paar uur later schijnt het vanuit Mexico afgeschreven te zijn... Ik kon wel janken... wist echt niet waar ik het zoeken moest... Gelukkig vertelde ze me al snel dat ik schadevrij gesteld wordt omdat zij daar verantwoordelijk voor zijn.... pfiew... ik was wel opgelucht zeg!! Ben me wel echt helemaal rotgeschrokken!!
En vervolgens bel ik mijn moeder op om te vertellen, zegt ze daarna doodleuk dat mijn zusje uit curacao waarschijnlijk niet meer thuiskomt... Die ging voor 2 maanden naar curacao en zou morgen thuiskomen, maar die muts heeft gewoon dr vlucht gecanceled... ze vind het veel te best daarzo... Dusja, nu moet ik wel snel mijn geld terug hebben, want dan wil ik eigenlijk wel erg graag met mijn moeder samen in oktober naar Curacao vliegen...
Pfoeh wat een ochtendje zeg... lekker relaxte start van je werkweek!!