Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:AndalusierX ; rijd jij op de voorstede? Hoe groot zijn die boxen? Klopt het dat het daar zo donker enzo is?
Mallow zou daar eerst ook heengaan voor in de manege lessen. Wat ben ik blij dat dat niet door is gegaaan, nu hoort die lekker bij mijjjjjjjj. Ben dr nog elke keer zo blij om
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:AndalusierX ; rijd jij op de voorstede? Hoe groot zijn die boxen? Klopt het dat het daar zo donker enzo is?
Mallow zou daar eerst ook heengaan voor in de manege lessen. Wat ben ik blij dat dat niet door is gegaaan, nu hoort die lekker bij mijjjjjjjj. Ben dr nog elke keer zo blij om
Zij rijd bij ons op de manegezaterdagochtend, waar ik nu uitga.
Esile schreef:Ik kom ook weer even binnenwaaienDoe mij ook maar wat nieuwe paarden! En dan vooral Gupjes
Al blijft de echte natuurlijk t leukst
Nou, ik peer m weer...kan niet wachten tot het vrijdag is. Eindelijk deze week voorbij..pfff. Ik heb vrijdag een tentamen over drie boeken en ik moet n paper van 4000 woorden inleveren (zo'n 8 pagina's.) Zucht.