Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Ik wil een blach foto op canvas laten afdrukken, maar wacht eerst de foto's van vandaag af.Ik vind dat jullie nu al prachtige foto's hebben.
Gaan jullie er nog iets speciaals meedoen ???
Zoiets als een schilderij op canvas, of een mooie tas van laten bedrukken of iets totaal anders.
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik wil een blach foto op canvas laten afdrukken, maar wacht eerst de foto's van vandaag af.Ik vind dat jullie nu al prachtige foto's hebben.
Gaan jullie er nog iets speciaals meedoen ???
Zoiets als een schilderij op canvas, of een mooie tas van laten bedrukken of iets totaal anders.
ATE schreef:Jaaaah, leuk!!!ik wil als de foto mooi is met hun drieen op canvas laten zetten
LIQUITA schreef:ATE schreef:Heej....een nieuwe avatar???

. LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik wil een blach foto op canvas laten afdrukken, maar wacht eerst de foto's van vandaag af.
Een blach foto ??? Wat is dat nou weer, hihi.
LIQUITA schreef:Het net te groot voor een avatar. Heb het al geprobeerd.
xan schreef:Nancy heeft zo'n blacK foto op een tas, errug mooiIk zag laatst eens iemand met een leuk formaat tas met foto erop. Dat lijkt mij ook altijd nog eens leuk.
Of als kussen (voor op de slaapkamer van Joline) lijkt me ook een leuk kadootje (haha dat bedenk ik nu zomaar, dat moet ik onthouden voor op 5 dec)
. ATE schreef:tuurlijk, maar dan blijft er niet veel van overLIQUITA schreef:Het net te groot voor een avatar. Heb het al geprobeerd.
kun je niet verkleinen ??????????
LIQUITA schreef:ATE schreef:tuurlijk, maar dan blijft er niet veel van over
kun je niet verkleinen ??????????

LIQUITA schreef:Nancy heeft zo'n blacK foto op een tas, errug mooi.
) dan ga ik er denk ik een tas van laten maken. ATE schreef:Daar heb wel eens aan gedacht. Mooie foto dat Liquita in stal staat met haar hoofd naar buiten en dan een foto van d'r maken met deur en al. En dan op de schuur hangen...is het net of dat haar stal is, snap je het een beetje???ook leuk om voor in de tuin van die doeken te laten maken
LIQUITA schreef:ATE schreef:Daar heb wel eens aan gedacht. Mooie foto dat Liquita in stal staat met haar hoofd naar buiten en dan een foto van d'r maken met deur en al. En dan op de schuur hangen...is het net of dat haar stal is, snap je het een beetje???ook leuk om voor in de tuin van die doeken te laten maken

LIQUITA schreef:ATE schreef:Daar heb wel eens aan gedacht. Mooie foto dat Liquita in stal staat met haar hoofd naar buiten en dan een foto van d'r maken met deur en al. En dan op de schuur hangen...is het net of dat haar stal is, snap je het een beetje???ook leuk om voor in de tuin van die doeken te laten maken

xan schreef:Ik ga mijn bed in, wil morgen een beetje op tijd gaan rijden (in ieder geval voor de lessen) zodat het nog niet zo warm is.
Doeg doeg.
Dromen jullie maar fijn van jullie ontzettend mooie foto's.