Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
hé!

!
Melanieetjuh schreef:Melding:
Je hebt 270 punten bij elkaar gereden. Dat betekent 3 winstpunten.
Met Angelique!
Melanieetjuh schreef:Samantha!
Hoe ga jij vanavond naar de manege? Op eigen vervoer?
Zou jij me anders willen/kunnen ophalen op een bepaalde tijd & thuis brengen? Zodat ik gewoon naar jou toe kan en kijken?![]()
. Wel jammer hoor! Had het wel even gezellig gevonden als je was gekomen! fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Samantha!
Hoe ga jij vanavond naar de manege? Op eigen vervoer?
Zou jij me anders willen/kunnen ophalen op een bepaalde tijd & thuis brengen? Zodat ik gewoon naar jou toe kan en kijken?![]()
Had je mijn smsje gehad???
Ik wordt altijd op vrijdag door angela opgehaald ... als je nou bij haar in de buurt had gewoont had ik wel gevraagd of ze je even op wilde pikken maar stripheldenbuurt en waterwijk liggen niet dicht bij elkaar. Wel jammer hoor! Had het wel even gezellig gevonden als je was gekomen!

Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:
Had je mijn smsje gehad???
Ik wordt altijd op vrijdag door angela opgehaald ... als je nou bij haar in de buurt had gewoont had ik wel gevraagd of ze je even op wilde pikken maar stripheldenbuurt en waterwijk liggen niet dicht bij elkaar. Wel jammer hoor! Had het wel even gezellig gevonden als je was gekomen!
Ja, heb 'm gekregen!
Misschien volgende week?
Dan ben ik in de seizoenenbuurt.. Das wel dichtbij!
Melanieetjuh schreef:Jups! Daar woont mn vader!
fallenangel3 schreef:ik had trouwens aan nicole gevraagd of ik een keer op Nick mag... dus misschien zit ik binnenkort wel keer op haar

Melanieetjuh schreef:Ik ben echt zohé!
Op die Bente,
ze wilt me nou weer vertellen dat ik op deze foto
een fietshelm draag!
http://img98.imageshack.us/img98/9128/dsc0800dd5.jpg
Grrr! Ze irieteerd me echt..
hahaahahahhahaa
fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Ik ben echt zohé!
Op die Bente,
ze wilt me nou weer vertellen dat ik op deze foto
een fietshelm draag!
http://img98.imageshack.us/img98/9128/dsc0800dd5.jpg
Grrr! Ze irieteerd me echt..
Is dat geen fietshelm danhahaahahahhahaa
![]()
niks van aantrekken joh... lekker laten gaan

Melanieetjuh schreef:fallenangel3 schreef:ik had trouwens aan nicole gevraagd of ik een keer op Nick mag... dus misschien zit ik binnenkort wel keer op haar
Oeeeehwww! Gaaaaf!
Ik weet niet of dat dicht bij faunabuurt ligt!
Volgens mij wel.
En anders ken ik altijd mijn vader nog vragen of ie me wilt brengen!