Net Ot haar manen maar eens getrokken 
Gelukkig is het weer wat gezelliger Maaik. Hoe is het nu met dat paard? Al enig idee waar je heen wil op vakantie?
Succes hoor Joyce
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Net Ot haar manen maar eens getrokken 
. 

Hopelijk zijn ze mooi
en ongelijke voeten worden streng aangerekend helaas aniek 

dus dat is super nieuws, hij zei dat het wel een paard is die we wel altijd in de gaten moeten houden, hij had zijn hals weer gedaan, maar hij hoefde geen medicijnen meer.....Toch vind ik het wel eng hoor om weer te gaan rijden....want naar mijn idee heeft hij nog steeds last
, maargoed het is ook lastig want ik zou er zelf bij zijn....Had helemaal dag voor vrij gevraagt en ik dacht dat hij om 9 uur zou komen....word ik om 10 over half 9 gebeld: Ja jij zou hier toch zijn!!! Hij is nu met je paard bezig en hij is bijna klaar....Lekker poedersuiker dus. 
Was met Kim en Maarten naar Schagen.. Echt super gezellig, heel de avond staan dansen en gek staan doen! Soms heb ik dat echt nodig, even compleet los gaan! Was ook pas om 5 uur thuis ofzo maar hoefde pas om 4 uur te gaan werken

das toch alleen maar goed! Heb je iig een voorbeeldje! Het maakt mij niks uit hoor als je er ook 1 neemt! MaartJ schreef:Omdat we die dan nog niet hebben gekregen.. of ze kon ze die dag net niet maken van deze paarden.. ze is maar 1x geweest he.