Jane_ schreef:Tasje is weer stout bezig zeker..
Sssssssssssssssssssssssttt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Nee, moedernatuur heeft de helpende hand gegeven..
Gelukkig maar!
Of toch niet..
Anders was het Oktober gweest, dan had ik 5 havo op me buik kunnen schrijven, en ik wil na de 5e een jaar naar zuid amerika, en dat kan dan ook niet.. 

) Jane_ schreef:WELKE JAMES.. hebben jullie het over

Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Ja, maar het is ook banketstaaf voor haar.. Tgeen over haar
Jaa dat vind ik (& Anna) ook.. Heb je dat geprek tussen Anna en hem vandaag gevolgd onder NA ?
Jane_ schreef:OMG
TOCH NIET JAMIE..
HIJ IS STOUT
Nataschaa schreef:Neee?
Nataschaa schreef:Ja dat is waar
Maar ik ga me haar uitspeolen, door dat ik steeds moest bij lezen zit het er nu al 10 min te lang in ! Als 48 min !
. 
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Neee?
Anna zei iets van ja, het is toch ook niet eerlijk tegen over B.
Dus hij zegt, jaa maar zei weet het toch niet.
Dus Anna zei van ja, maar als ze der later achter komt doet het haar wel pijn.
Toen zei hij, jaa maar wie denk je dat ze gaat geloven. Jou of mij?
Echt loser!
) Liisette_ schreef:Ohw, hopelijk gaat me se morgen een beetje goed..
Ik heb echt lang geleerd vind ik zelf.
Morgen vroeg op. En húp weer aan het leren!
Ik zei nog tegen jullie niet teveel klessebesse...
en wat doen jullie.... KLESSE BESSE!
Iriis_ schreef:Je harde leren word za/zo beloond met een leuke avond/nacht/dag met Maaike en Iris!
Nataschaa schreef:Eigenlijk moeten we het tegen dr zeggen, als ze het van genoeg mensen hoort dan moet ze het wel geloven tocg ? Of je bent echt blind..
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Je harde leren word za/zo beloond met een leuke avond/nacht/dag met Maaike en Iris!
![]()
Jane_ schreef:Jullie moeten gewoon zeggen James we pikken het niet meer.. we zijn nu klaar met jou..
Bitches komen in actie!
Jane_ schreef:Nou leuk jullie hebben geweldig leuk avondje gepland.. en jan niet..