Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Squit schreef:forum index, eenmaal andermaal en dan moet je kiezen bij wel stukje het past.
als het van Sammy is moet je bij "alles voor paarden" een topic openen..

(veel dan
)
Kendera schreef:ik heb ze alllllllllllemaal geschoten
Ik moet zo Apeldoorn op de kiek gaan zetten

*GAAP*
Ik ging zitten, Gaby laat los en hup hup hup als een hertje zo door de bak heen
Ik was het poezelige kont-bontje van 't zussie nu wel erg dankbaar, want ik zat net wat vaster in het zadel. Anders had ik er naast gelegen denk ik 
Inbuigen op de rechterhand, wat is dat ook al weer
Maar na een tijdje ging het toch wel aardig. Heb eerst even rondgehobbeld tot ze een beetje tot bedaren kwam, en toen over de rug voorwaarts neerwaarts verder losgereden, en toen begon ze lekker te lopen 
was ze superbraaf en had ze er goed haar koppie bij 
Liesje89 schreef:Ik ben er ook benieuwd haar!
Deze gemutste pop heeft vandaag dan eindelijk de langverwachtte rodeo gehad van 't pleegkindekeIk ging zitten, Gaby laat los en hup hup hup als een hertje zo door de bak heen
Ik was het poezelige kont-bontje van 't zussie nu wel erg dankbaar, want ik zat net wat vaster in het zadel. Anders had ik er naast gelegen denk ik
Mutsefluts Xeentje was lekker aan het mieren, plastic stoelen zijn engInbuigen op de rechterhand, wat is dat ook al weer
Maar na een tijdje ging het toch wel aardig. Heb eerst even rondgehobbeld tot ze een beetje tot bedaren kwam, en toen over de rug voorwaarts neerwaarts verder losgereden, en toen begon ze lekker te lopen
Op haar eigen beentjes. Maar het was wel een klus zeg, man o man. Toen het echt helemaal goed ging heb ik haar nog 5 minuutjes laten werken, en toen leker weer voorwaarts neerwaarts laten uitdraven. Anky-Sas heeft haar uitgestapt
Afgezien van een paar leuke huppelswas ze superbraaf en had ze er goed haar koppie bij
Volgende week verder knutselen