gekke famkepamke Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gekke famkepamke
Link kan ik niet aanklikken, krijg dat 'toegang geblokkeerd'.. ga ik vanavond dus nog een keer proberen 

Waarschijnlijk worden lieve beestjes op m'n werk geblokkeerd...
ze reed weer goed op de rechter galop na ging het super. Me is happy met knollie
Damber schreef:Het was inderdaad bud weer vandaag.. Nu nog trouwens.. Ik heb nog wel even in het zonnetje mogen longeren
Ik zie het poesie nu welWaarschijnlijk worden lieve beestjes op m'n werk geblokkeerd...
Ik kwam aan op stal.. was het droog... ik stond voor stal.. begon het te regenen.. Ik pak pony uit stal.. weer droog.. pony onder afdakje gezet.. weer regenen.. Ik pak kruiwagen om stal uit te mesten.. droog... begin te mesten.. weer regen.. Vervolgens pony poetsen en optomen, weer droog... ben dus echt tussen de buien door bezig geweest
Volgens mij was er 1 wolk boven in de lucht die steeds heen en weer ging boven mijn hoofd

Hoop dat t vanmiddag ook ff redelijk droog is, wil ze eigenlijk beide ff rijden. Morgen weer naar fysio dus dan kan ik weer een dag niet rijden
maar wilde gewoon ff mogguh zeggen
vera23 schreef:bijna droog............ whahaa ruilen?
vera23 schreef:het is gewoon vies, rot, poedersuiker, bagger, paasei weer
Echt niet leuk
arme beesten die krijgen afkick verschijnselen van die paar uurtjes dat ze nu nog maar uit stal komen
vind het zo erg
en ik ben nu lekker vrij
hoop dat mn moeder nu bij pina is dan heeft ze het ook droog