?met wat je niet moet vergeten enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Hilde_q schreef:weet iemand de site nog die mensen van dit topic hadden gemaakt van het reelaer?
met wat je niet moet vergeten enzo
Annie_ schreef:the yellows submarine
Hilde_q schreef:nee dat was een site op geocites
Nortella schreef:Annie_ schreef:jaa selma's zangles klasje
HAAAHAHAHA
deal doen we .. wij hebben vorig jaar onderweg vét veel gezongenwas echt super leuk
Alleemaal zelf bedachte liedjes enzo

Annie_ schreef:the yellows submarine
naath schreef:Hilde_q schreef:nee dat was een site op geocites
geocites ? ik weet wel dat ik oooooit ver in het verleden een groups.msn site had gemaakt

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
HAAAHAHAHA
deal doen we .. wij hebben vorig jaar onderweg vét veel gezongenwas echt super leuk
Jaaa wij oook!Alleemaal zelf bedachte liedjes enzo
![]()

naath schreef:hahaha oke, nou weet niet of die het nog doet, hij's namelijk lang niet actief geweest (hint:p) maareh kijk maar of hij het nog doet: http://groups.msn.com/stalhetreelaer

Iriis_ schreef:Hahahaha, mochten jullie niet achtersevoren op je paard zitten?!![]()
Wat flauw!

naath schreef:moet je denk ik aangemeld zijn bij hotmail, tis een 'msn' site ..
Nortella schreef:Iriis_ schreef:Hahahaha, mochten jullie niet achtersevoren op je paard zitten?!![]()
Wat flauw!
ghehe nee stom he!
de hele Holterweg is toen wel goed gegaan hoor.. achterstevoren

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
ghehe nee stom he!
de hele Holterweg is toen wel goed gegaan hoor.. achterstevoren
Dat wil ik dit jaar ook doen

naath schreef:aha xP
Ik heb ook een keer een soort van K3 ofzo gedanst!
D'r zijn daar echt gekke dingen gebeurd 

Nortella schreef:hahaha! ik ga je dan wel filmen.. kijken hoe lang je het volhoud...![]()
als je ik je dan niet allaaang voorbij gestormd ben natuurljk
Nortella schreef:Annie_ schreef:the yellows submarine
hahaha! das een vét grappig liedje!
ik heb daar 1 of andere debiele voorstelling van gezien in Praag en ik heb nog nooit zo'n dbiel zootje bij elkaar gezien
het was een podium en dat moest het onderwater leven van de zee voorstellen en toen kwamen er mannetjes
en die hadden soort van gele duikboodjes (yellow submarines) op een stokje vast in hun handen en zo gingen ze iets uitbeelden..
hi la risch
Iriis_ schreef:Nortella schreef:hahaha! ik ga je dan wel filmen.. kijken hoe lang je het volhoud...![]()
Trouwenss..![]()
Train jij met Noor conditie voor van de zomer?
Want 'de baas' bij ons op de manege zeg maar, waar wij altijd alles aan vragen enzo
Die zei 'nee hoor, je hoeft geen conditie te trainen'..
Maar ik betwijfel het..

Iriis_ schreef:Nortella schreef:hahaha! ik ga je dan wel filmen.. kijken hoe lang je het volhoud...![]()
Trouwenss..![]()
Train jij met Noor conditie voor van de zomer?
Want 'de baas' bij ons op de manege zeg maar, waar wij altijd alles aan vragen enzo
Die zei 'nee hoor, je hoeft geen conditie te trainen'..
Maar ik betwijfel het..