Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:18

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee verlaat me niehiet!!!!!! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:19

Mendi schreef:
Jemig, zit ik weer met een Penny-meisje opgescheept Schijnheilig

Nog erger: Een puberend penny meisje Vork Pling

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:20

Hoi, ben er nog hoor! Moest een PPP´en!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:21

hihi ja zag het jij bent snel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:21

Pff moet zelfs nog mn bed opmaken...

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:22

Lavandula schreef:
Pff moet zelfs nog mn bed opmaken...

En je moet spaties in de onderschrift zetten, dit staat echt slordig! (en heel Penny-achtig met al die kleurtjes!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:23

Zo beter Tong uitsteken
ben inspiratieloos

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:25

Lavandula schreef:
Zo beter Tong uitsteken
ben inspiratieloos

Oh jee, zo had ik het ook niet bedoeld hoor Bloos! Doe dan maar weer die kleurtjes, was best leuk Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:29

hihi bedenk morgen wel even wat leuks..
Als je de PPP hebt opgelost is dat wat ik ga proberen te doen nu..
Maar eerst even het bed opmaken... blegh, zo'n stom klusje altijd!
Nou tot morgen, truste!! Slapen Doei! Doei, doei

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:31

Mendi schreef:
Oh jee, zo had ik het ook niet bedoeld hoor Bloos! Doe dan maar weer die kleurtjes, was best leuk Bloos

Nou niet terug krabbelen.

Heb nog even snel 3 combinaties gedaan, dan komen er wel wat foto's bij vandaag en zien ze dat ik nog wel bezig ben.
Ga zo wel pitten.
Laatst bijgewerkt door Bonte op 05-09-06 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:31

Lavandula schreef:
hihi bedenk morgen wel even wat leuks..
Als je de PPP hebt opgelost is dat wat ik ga proberen te doen nu..
Maar eerst even het bed opmaken... blegh, zo'n stom klusje altijd!
Nou tot morgen, truste!! Slapen Doei! Doei, doei

Ga jij Sportweek houden of zo? hi hi hi!
Ik ga Slapen!
Welterusten en tot morgen Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:32

Truste Mendi, Truste Bonte!
Dag dag meelezers!! Doei, doei

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 08:43

@Mendi: wat leuk!!! gezellig (halve forum op wennekers Knipoog )
wennekers is super voor je paard maar ik sta daar ook echt alleen voor mijn paard... verhalen krijgen jullie nog wel te horen Knipoog (dat zet ik niet op het forum Knipoog ) Clown

waar komt je paard te staan? in een uitloop stal?

Joki: inderdaad is 's ochtens goed te doen daar...(bijna in je eentje dan) maar 's middags en 's avonds ook tot een uur of 6 is het prima te doen...maar daarna is het bom vol. Haha!

edit: volgensmij ben ik jou tegen gekomen op kantoor met je man/vriend....1 week geleden ongeveer. kan dat? (ff je profiel bekeken Knipoog )

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 08:49

hoi Alano!
Ik heb best een groot paard dus heb ik gelijk een Royal Box gereserveerd.. ahum, wel een beetje erg groot, maar ik denk dat het een stuk beter is voor mijn paard. En van de weidegang ga ik ook zeker gebruik maken, maar dan moet ze wel weer helemaal 100% in orde zijn. Ik doe het ook zoals jij zegt echt alleen voor mijn paard haar welzijn, ze verdient gewoon meer dan wat ze nu krijgt.
En de drukte .. ik zie het allemaal wel. Waar ik nu sta is het ook druk, dus dat heb je overal.
Nou moeten we toch eens gaan meeten.. Knipoog

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 08:53

Mendi schreef:
hoi Alano!
Ik heb best een groot paard dus heb ik gelijk een Royal Box gereserveerd.. ahum, wel een beetje erg groot, maar ik denk dat het een stuk beter is voor mijn paard. En van de weidegang ga ik ook zeker gebruik maken, maar dan moet ze wel weer helemaal 100% in orde zijn. Ik doe het ook zoals jij zegt echt alleen voor mijn paard haar welzijn, ze verdient gewoon meer dan wat ze nu krijgt.
En de drukte .. ik zie het allemaal wel. Waar ik nu sta is het ook druk, dus dat heb je overal.

ja. hahaha Knipoog maar je gaat haar toch niet op het gezamenlijke land zetten??

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 08:55

alano schreef:
ja. hahaha Knipoog maar je gaat haar toch niet op het gezamenlijke land zetten??

Waarom niet?

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:09

Mendi schreef:
alano schreef:

Waarom niet?

omdat daar van alles op word gezet...je weet nooit welke paarden erbij worden gezet... ik zou het echt nooit doen en een prive landje nemen want heel veel paarden lopen daar wonden op omdat ze met zoveel zijn en elke keer als er een nieuw paard bij komt moet de kudde weer paarden domineren om in hun hoge rang te blijven.... er zijn veel mensen met een prive landje die een maatje zoeken en dan staan ze met zijn 2en op het landje...dat vind ik veiliger.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:09

Nieuwe stal Aalsmeer:
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en ... &df=1&fta=

En dan is er ook nog de nieuwe stal van De Boer. Alles spik splinter nieuw, mooie binnenbak en aan het begin van de Oosteinderweg dus vlak bij het bos. Wel vrij prijzig geloof ik.

Schijnt er nog een bij te komen van Monique van Horse Paradise maar dat zal ook wel flink aan de prijs worden.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:12

Die nieuwe stal klinkt wel mooi, maar alleen 2x per dag voeren?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:13

Alano, ik heb daar verder nog niet over nagedacht. Wel dat ik haar op het land wil hebben, maar dat zal dan toch ergens in het voorjaar zijn. Heb jij ook zo'n privé landje?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:15

Ach, 2x per dag voeren heb ik niet zoveel moeite mee, eigenlijk...Ik voerde mijn pony toen hij nog bij mijn opa stond ook 2 keer per dag... Die van mij krijgt toch bijna geen krachtvoer...

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:21

manic schreef:
Ach, 2x per dag voeren heb ik niet zoveel moeite mee, eigenlijk...Ik voerde mijn pony toen hij nog bij mijn opa stond ook 2 keer per dag... Die van mij krijgt toch bijna geen krachtvoer...

Misschien bedoelen ze uitsluitend brok en wordt er daarnaast nog kuil/hooi gevoerd.
Ik heb uit nieuwsgierigheid even een mailtje gestuurd, ben benieuwd waar deze stal gevestigd gaat worden Knipoog

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:41

Citaat:
Mustang, hoezo doorgestoken kaart?? Waar maak je dat uit op??

Nou, doorgestoken kaart is misschien wat veel gezegd, maar het kwam allemaal nogal onecht op me over. En als je er even over nadenkt:
het stel uit Groningen was dol op paarden maar veel te onervaren; het stel uit omgeving Uddel had wel ervaring met het boerenbedrijf, maar niet speciaal met paarden, dus Lida bleef over als "paardenvrouw". De verrassing daarbij was haar moeder, die helemaal niets heeft met paarden; dat ze dan toch werden "uitgekozen". Het leek me een beetje een toneelstukje.

Vroegah kreeg ik ook berichten als er iets nieuws in het topic was geplaatst. Maar nu niet meer, en erg lastig, moet ik steeds heen en weer bladeren omdat ik te vroeg of te laat instap. Huilen Ik wil het oude bokt weer terug!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:50

Mendi schreef:

Die Royal Boxen zijn wel erg mooi Lachen Maar een prive weide zou ik ook wel doen op Wenneckers!

Enne.. de drukte is niet overal. Wij hadden ook nog een stal over en bij ons staan maar 4 paarden Knipoog
Alleen geen binnenbak he.. maar ik ben erachter gekomen dat er meer stallen zijn zónder dan met.

Goedemorgen trouwens Lachen
Moest vroeg op.. iemand van de woningbouw kwam langs. Wat een gezeur weer.. blegh

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:54

ladyjoy schreef:
Enne.. de drukte is niet overal. Wij hadden ook nog een stal over en bij ons staan maar 4 paarden Knipoog
Alleen geen binnenbak he.. maar ik ben erachter gekomen dat er meer stallen zijn zónder dan met.

Dat is weer een andere situatie. Ik sta nu op een drukke manege met 80 paarden en -tig kinderen en honden Ziek En met maar 1 binnenbak, 1 buitenbak en een losgooibak. Voor het aantal paarden een te kleine accommodatie.
En ik wil ook wel een privélandje, maar volgens mij was alles vol dus moet ik even wachten.