Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mendi schreef:Jemig, zit ik weer met een Penny-meisje opgescheept
Lavandula schreef:Pff moet zelfs nog mn bed opmaken...

Lavandula schreef:Zo beter
ben inspiratieloos
Doe dan maar weer die kleurtjes, was best leuk
Mendi schreef:Oh jee, zo had ik het ook niet bedoeld hoorDoe dan maar weer die kleurtjes, was best leuk
Lavandula schreef:hihi bedenk morgen wel even wat leuks..
Als je de PPP hebt opgelost is dat wat ik ga proberen te doen nu..
Maar eerst even het bed opmaken... blegh, zo'n stom klusje altijd!
Nou tot morgen, truste!!![]()
![]()
)
(dat zet ik niet op het forum
)

)
Mendi schreef:hoi Alano!
Ik heb best een groot paard dus heb ik gelijk een Royal Box gereserveerd.. ahum, wel een beetje erg groot, maar ik denk dat het een stuk beter is voor mijn paard. En van de weidegang ga ik ook zeker gebruik maken, maar dan moet ze wel weer helemaal 100% in orde zijn. Ik doe het ook zoals jij zegt echt alleen voor mijn paard haar welzijn, ze verdient gewoon meer dan wat ze nu krijgt.
En de drukte .. ik zie het allemaal wel. Waar ik nu sta is het ook druk, dus dat heb je overal.
Nou moeten we toch eens gaan meeten..
maar je gaat haar toch niet op het gezamenlijke land zetten?? alano schreef:ja. hahahamaar je gaat haar toch niet op het gezamenlijke land zetten??
Mendi schreef:alano schreef:ja. hahahamaar je gaat haar toch niet op het gezamenlijke land zetten??
Waarom niet?
manic schreef:Ach, 2x per dag voeren heb ik niet zoveel moeite mee, eigenlijk...Ik voerde mijn pony toen hij nog bij mijn opa stond ook 2 keer per dag... Die van mij krijgt toch bijna geen krachtvoer...
Citaat:Mustang, hoezo doorgestoken kaart?? Waar maak je dat uit op??
Ik wil het oude bokt weer terug! Mendi schreef:Ik heb best een groot paard dus heb ik gelijk een Royal Box gereserveerd.. ahum, wel een beetje erg groot, maar ik denk dat het een stuk beter is voor mijn paard. En van de weidegang ga ik ook zeker gebruik maken, maar dan moet ze wel weer helemaal 100% in orde zijn. Ik doe het ook zoals jij zegt echt alleen voor mijn paard haar welzijn, ze verdient gewoon meer dan wat ze nu krijgt.
En de drukte .. ik zie het allemaal wel. Waar ik nu sta is het ook druk, dus dat heb je overal.
Nou moeten we toch eens gaan meeten..
Maar een prive weide zou ik ook wel doen op Wenneckers!
ladyjoy schreef:Enne.. de drukte is niet overal. Wij hadden ook nog een stal over en bij ons staan maar 4 paarden
Alleen geen binnenbak he.. maar ik ben erachter gekomen dat er meer stallen zijn zónder dan met.
En met maar 1 binnenbak, 1 buitenbak en een losgooibak. Voor het aantal paarden een te kleine accommodatie.