Verder vond ik nog wat fotootjes van mij met ponies uit mijn kindertijd, echt zo geinig! Ik zal mijn buurman es lief aankijken, hij heeft namelijk een scanner. En dan kunnen ze er ook op.Nou, welterusten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder vond ik nog wat fotootjes van mij met ponies uit mijn kindertijd, echt zo geinig! Ik zal mijn buurman es lief aankijken, hij heeft namelijk een scanner. En dan kunnen ze er ook op.

Leuke foto's Sanne!

SuusKiiss schreef:@Pauline: Was Noach braaf? Dat is noach ja! Ik ken al: Noach, Nimble, Tiara, Iris en Emma!! En natuurlijk ferrarie en pebbles!!
Ik moest vandaag nablijven omdat ik 1 x mn huiswerk niet had gemaakt!! Normaal wel altijd!!
Maar Noach was erg braaf, een beetje kijkerig maar Annet heeft Sabrine wat aanwijzingen gegeven. Ik heb er niet zo veel van gezien want het groepje ging al vrij gauw naar buiten.
Mooooooie foto's van de fjord ook, daar wil ik er zeker wel een paar van op mijn profieltje
mAnDyXX schreef:rare reden om na te moeten blijven en dat pas na 1 keer geen huiswerk niet gemaakt te hebben

Ik zei ook niet dat Rohila (jaaaaa! nou heb ik het onthouden!!
) blind is maar die vrouw die bij mijn zus in de les op Armani reed was dat wel. Rohila vertelde wel dat ze 'm de figuren heeft moeten leren, nou hoeft hij tenslotte niet meer achter de rest aan te hobbelen

Ik heb ze idd al een keer gezien ergens op bokt 
, heb ze er net even bij gezet! 
en het 'kleuren' klasje is niet zo heel groot dus dat was zo gedaan
wij mogen maar 1 toets herkansen, dus kan je nagaan, degene die onvoldoende hebben. als die willen herkansen kunnen ze verder niets herkansen.