Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gaaf hoor dat het zo'n fijn paard is op buitenrit. Daar liggen haar kwaliteiten! En in schuim maken is ze ook erg goed 

Kims schreef:ff in codetaal hoor:
Thirz, it was me!!! haha! ik heb de zoekfunctie even gebruikt en kwam erachter dat ik datgene heb geschreven waar Linda t over had. 't stond er inderdaad wel banketstaaf

. Welke trein neem jij eigenlijk als je de 'vroege' hebt?
Lekker hoor een een trein later. Als k de vroege neem, heb ik die van 6.47

) Bloem kijkt ook nog vet wazig uit dr ogen, net alsof ze een glaasje teveel opheeft, haha! 
Daar baal ik wel enorm van! Ik heb een meeting op scheldemond, mijn oude middelbare school. Ik moet daar wat vertellen over mijn opleiding (en krijg daar een studiepunt voor). Het is dus wel belangrijk!
Ik kwam gisteren terug uit Rotterdam, en weg was ie! Ik baal echt enorm, want het is zo'n fijn ding! En ze maken mijn model fiets ook niet meer, dus ik kan niet dezelfde terugkopen. Ik had gelukkig een verzekering afgesloten waardoor ik voor de nieuwwaarde van deze fiets een andere fiets mag uitzoeken. Dat zal zo'n 900 euro zijn, dus dat is erg lekker! Ben wel heel erg blij dat ik dat gedaan heb, anders had ik nu zonder mooie fiets gezeten.