manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:30

Super leuke foto's Anne!

Jade ziet er goed uit Marieke!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:42

Leuk allemaal foto's Haha!
Daniel heeft er zichtbaar veel plezier in; leuk! En vind zn shet helemaal geweldig, wanneer heeft ie zn eerste bixie-wedstrijd? Clown
Bar, herken t als ze zich helemaal druk maken, dan is er ineens niets meer aan de hand. Maar als je ze dan weer aan t werk zet.... Fijn dat Shaar alweer beter liep!

Foto's van vanmiddag zijn ook erg leuk, vooral die op de brug zijn mooi Lachen
En het 'op de goede positie' fietsen had alles te maken met de stand van de wind en het rondvliegende kwijl van Jade Huilen van het lachen

Borrel was gezellig! Alleen na meer dan 2 uur in de stal kregen we het toch wel een beetje frisjes. En Nous lust geen snert Clown

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:57

Wat lief, Nous & Yade.
Nou ik ga maar eens langzaam douchen enzo, morgen word weer vroeg Haha!
Tot morgen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:19

ff in codetaal hoor:
Thirz, it was me!!! haha! ik heb de zoekfunctie even gebruikt en kwam erachter dat ik datgene heb geschreven waar Linda t over had. 't stond er inderdaad wel banketstaaf Bloos

Ahhh leuke foto's van Daniël hoor Nel! Vooral die met die boterham doet 't m Haha!

Leuke foto's van Jade Lachen Gaaf hoor dat het zo'n fijn paard is op buitenrit. Daar liggen haar kwaliteiten! En in schuim maken is ze ook erg goed Knipoog

Heel veel plezier morgen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:11

Hee was het vandaag dat de ruiters van manege paardoes bij de kroo gingen rijden? Er gingen een aantal pony's van onze manege naar de kroo namelijk!

Sharon loopt niet meer kreupel Haha!
Ben echt zo blij, had Sharon eerst even in de buitenbak gezet samen met t paard van een stalgenootje... ze hadden niet veel zin om te rennen want ze waren heel de tijd aan het knuffelen.
Toen ik dr uit dr stal haalde zag ik al dat ze veeeeel minder stijf liep als gisteren, dat was dus positief!
Daarna nog 20 minuten zonder zadel op t harde gestapt, mevr was alleen een beetje hyper en begon te dribbelen, dus even een stukje gedraafd en ze liep helemaal goed!
Morgen rustig proberen in de bak te rijden, kijken hoe t dan gaat. Ben echt zo blij want ik maakte me echt ongerust!!!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:34

Jazeker! ze gingen dus bij de kroo rijden. Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:21

Tadaaaa, mn autotje!
Afbeelding

edit:
Nog een fototje
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:34

wat een knappe poony heb ik toch hahaha....vind haar toch de mooiste!!! Maar leuke foto's zitten er tussen Anne, alleen jammer dat wij nou net ff geen leuk zonnetje hadden onderweg, en toen we op het bruggetje stonden, misschien volgende keer. Net nog ff gereden samen met Patricia, ging best goed, alleen galopperen en sturen blijft lastig haha....
Bar, leuk dat je eindelijk je auto hebt....
Nel, dinsdag half 11 les he? Heb er zin in....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:13

Ja Mariekje, dinsdag half 11 ben ik op stal.

Bar, wat fijn dat Shaar niet meer kreupel is!
Kan je weer lekker rijden!

Hebben jullie nog foto's van het rijden bij de kroo?
Ben wel benieuwd!!!
Was het net zo leuk als bij indoor of viel het tegen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 20:56

Kims schreef:
ff in codetaal hoor:
Thirz, it was me!!! haha! ik heb de zoekfunctie even gebruikt en kwam erachter dat ik datgene heb geschreven waar Linda t over had. 't stond er inderdaad wel banketstaaf

Ok, dan had ik t toch goed dat ik dat niet getypt had, kon t me echt niet meer herinneren!
Bar alweer lekker gereden op Shaar vandaag? Fijn dat ze het weer doet! En je scheurt vast ook met je auto overal naartoe Knipoog
Bij de Kroo was het wel leuk hoor, moest wel ff wennen aan andere bakken/stallen enzo, maar ruiters hebben weer plezier gehad!

Mn katten zijn echt heel zielig: ze zijn vandaag gesteriliseerd. Vlinder loopt waggelend door de kamer en Bloem heeft er heel veel last van, die is nog zo dizzy, blaast naar alles wat voorbij komt Ach gut

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:56

Ahhh arme katten! Geef ze maar lekker wat extra knuffels!
Sharon was vanmiddag in de buitenbak geweest en heeft daar keihard lopen crossen. Vanavond had ik les, de eerste paar rondjes in draf liep ze niet helemaal zuiver. Heb ongeveer een half uurtje gereden en aan het eind liep ze helemaal super! Snap nix van mn rare pony! Hopen dat ze morgen gelijk goed loopt!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 22:19

Gave auto Bar! dat kleurtje is ook helemaal geweldig Lachen

Aahh arme Vlinder en Bloem. Gedeelde smart is halve smart toch? hopelijk komen ze er zo weer bovenop Ach gut

@ Anne: ik heb morgen een treintje later! ik zal dus niet morgenvroeg op t perron staan Clown . Welke trein neem jij eigenlijk als je de 'vroege' hebt?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 22:20

Ok Kim Lachen Lekker hoor een een trein later. Als k de vroege neem, heb ik die van 6.47

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 09:57

Hoi!
Hoe is het met kitties vandaag Thirz? Hebben ze hun roes uitgeslapen? Was stiekem wel benieuwd hoe Bloem er uitzag gisteren hihi Lachen
Bar, wat fijn dat Shaar weer goed loopt! Misschien een gek idee, maar het klinkt een beetje als slijtage-achtige klachten (zeker gisteren); zou ze niet gewoon zo nu en dan een slechtere dag kunnen hebben omdat ze wat ouder wordt? Je auto is tof!
Vond de Indoor ook leuk geregeld zo; het was idd ff wennen, maar de ruiters vonden het ook weer geweldig!
Leuke foto's van Jade! Heb je er ook nog eentje van jou op Jade Anne?
Haha Daniël blijft zo'n vrolijk koppie houden op de foto's he! Die met de boterham is idd erg leuk; beetje spelen met je eten zo nu en dan moet kunnen haha!
Nog lekker huiswerk gemaakt zondag Kims?
Nou, ik ga weer eens lekker verder werken; tot later!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:08

Ik denk zelf dat ze zich vastgerold heeft in dr box. Want toen ik haar vrijdag uit haar stal haalde liep ze super stijf met alle 4 haar benen en wilde bijna niet lopen... Vandaag liep ze helemaal super gelukkig! Ook op t harde geen problemen meer!
Ik hoop dat het geen slijtage is, ben wel bang voor zulk soort dingen, maar opzich, ze is nu 14, nog niet zo heel oud...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 11:23

Ah ok, ik had uit je verhaal niet gehaald dat het zo plotseling was; dan is slijtage idd niet logisch (leeftijd zegt niet altijd wat, kijk maar naar je gemiddelde pt). Dacht het alleen op basis van wat je vooral de laatste dagen schreef: wisselende klachten, in het begin stijf lopen en later weer goed etc. Maar ben blij dat het nu weer goed gaat! Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 13:53

Hoi hoi,

heb net Jade gemeet onder het zadel, eerst even Mariekje lesgegeven.
T was leuk om erop te zitten, maar ook wel gek haha.
Maar we konden het redelijk goed vinden met elkaar Knipoog
We gaan snel weer verder met de jade-training, want het ging best goed vandaag!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 14:45

Nou, mn katten doen nog niet zoveel, ze slapen en likken aan hun wond, zelfs eten willen ze nog niet (en dat is niet normaal voor hun Clown ) Bloem kijkt ook nog vet wazig uit dr ogen, net alsof ze een glaasje teveel opheeft, haha!

Kan de tijden van vrijdag springen bij de Kroo niet echt vinden, jullie? (misschien kijk ik verkeerd)
Ik ga aan t werk! Doei!

edit: Bianz, bel je morgen wel als ik thuis ben, kijk ik eerst ff hoe t met de katjes is!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:03

Ah arme poezen! Nou, vanavond moeten ze zich toch wel weer goed voelen zou je zeggen. Komt je moeder nog even kijken naar ze? Ik hoor je morgen wel als je thuis bent; ik moet iig om 15 uur weer thuis zijn ivm telefoon.
Klinkt goed Nel! Hoe vond jij het vandaag Marieke?
De Kroo: de finales zijn onder startlijsten te vinden: ik zie staan dat de jackpot finales t/m ZZ springen vanaf 20 uur zijn.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:49

Is het springen vrijdag? dan kan ik niet Verdrietig Daar baal ik wel enorm van! Ik heb een meeting op scheldemond, mijn oude middelbare school. Ik moet daar wat vertellen over mijn opleiding (en krijg daar een studiepunt voor). Het is dus wel belangrijk!

Fijn dat Jade het lesje een beetje oppakte! Het wordt nog wel een dressuurtopper Knipoog

Mijn fietsje is gisteren gejat Verdrietig Ik kwam gisteren terug uit Rotterdam, en weg was ie! Ik baal echt enorm, want het is zo'n fijn ding! En ze maken mijn model fiets ook niet meer, dus ik kan niet dezelfde terugkopen. Ik had gelukkig een verzekering afgesloten waardoor ik voor de nieuwwaarde van deze fiets een andere fiets mag uitzoeken. Dat zal zo'n 900 euro zijn, dus dat is erg lekker! Ben wel heel erg blij dat ik dat gedaan heb, anders had ik nu zonder mooie fiets gezeten.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:55

Jeetje Kim! Dat is ook zuur dat je fiets is gestolen!
Ik heb mijn fiets niet verzekerd, dus als ze die stelen heb ik echt een probleem!!!
Ik wil met Sharon naar een andere stal, hebben jullie nog een idee? Iris gaat zaterdag weg, ze gaat naar de pachter... Ik zou wel bij de Kroo willen staan, maar het is daar allemaal zo grootschalig!!! Bij jullie is er ook geen plek zeker?

Barbara_

Kleine lettertjes zijn wel belangrijk om te lezen Knipoog

Bianz

Ah Kims, dat is echt heel erg! En je had hem nog niet eens zo lang... grr waarom kunnen ze niet gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven?
Stap zo eens op de fiets naar stal; het is nu prima weer, dus we hebben geluk! Eens kijken hoe Janis vandaag het bit weer accepteert na de heftige tandarts beurt (ze is dus al geweest Nel!) zaterdag!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:57

Haha Bar was me al voor! Ik zie de kleine lettertjes net; ben bang dat er idd geen plek is, maar misschien dat je nog eens kunt bellen? Ben ook erg benieuwd waarom...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:58

O Bar wat vervelend!
Ik kan het lezen hoor!
Pachter is ook leuk hoor!!!