Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie_B schreef:Wonderboy gereden.. en oh wat liep die fijn!!! Eindelijk is zo relaxt en ontspannen, geen gekke sprongen gemaakt.. gewoon een keer 100% braaf!! Daarna blokkie om gedaan en wederom super braaf weer!Als beloning heeft die ruim een dik uur in de wei gelopen en hij was zooo braaf!!! Echt zo fijn.. Is niks mooiers dan je paardje lekker in de wei te zien lopen
Schimmel ook gereden, deed het goed! Sprongetje gemaakt; laag kruisje. Ging eigenlijk wel goed!! 1 keer heeft die maar zn benen vergeten op te tillen... maar daarna maakte die een heuze sprong![]()

leuke dingen gedaan 
Die fjord van me heeft het daarna gewoon nog drie keer geprobeerd, maar toen was ik alert dus is het niet gelukt.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=231438
daar zijn Marieke en ik het over eens, want hij komt toch alleen maar meer in verzet. Hij heeft idd een enorme onderhals, vind dit erg jammer, want het is in de laatste weken enorm toegenomen... Terwijl het net juist minder werd... Ik ga wel longeren met bijzet, en als de longeersingel tevoorschijn komt, met pessoa