Haha moet je zelf weten, geen idee hoe je kieffer eruit ziet. Ik neem gewoon mn hoofdstel mee (heb er maar 1). Hoe staat het trouwens met je springzadel ?
Wie vn jullie is wel eens eerder geweest ? Wat slepen jullie allemaal mee zeg , ik heb dat niet eens allemaal. Ik waarschijnlijk 1 zadel 1 hoofdstel 1 of 2 halsters?, zweetdeken en drie dekjes, borstels etc. Peesbeschermers moet ik eerst nog kopen, en ik neem springschoenen mee, maar mn huidige zijn kapot.
2 zadels (als springzadel past dan!) 2 of 3 hoofdstellen 6 dekjes (zweetpaard) een deken afhankelijk van wat het weer gaat doen die week want als het warm word neem ik geen zweetdkeen mee maar wel een vliegendeken bijv. borstels transportbeschermers, beenbeschermers (aantal paar) voortuig of martingaal voor spring en cross en nog veel verzorgingsspullen en z'n voer en supplementen
Wat ik net bedenk, je kunt vast ook wel als ze centraal voeren bijvoorbeeld een kwart kilo minder opschrijven en dat zelf voeren met alle supplementen in de goede verhouding erdoor.
Je mag op voer van hun, maar ook je eigen voer meenemen Ik neem eigen brokken mee ga hem niet voor een week op andere brok zetten (is zowiezo slecht voor ze) neem dus gewoon voer en suplementen van thuis mee. Hooi mag hij wel van daar van mij
Ik was vorig jaar ook op instructie week ik neem veeeel mee, mijn paard krijg alleen bix van daar, want dat is dezelfde als die we thuis hebben De meusli is heel anders, en die vind ze niet lekker, dus neem ik wel me eigen meusli mee