Vanaf hopelijk mei met nog twee mensen want tegen die tijd ga ik twee kamers verhuren
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
.
? Werken en al je loon lekker zelf kunnen houden haha.
.
.
.
.
.
. 
Dubbele lasten hebben is niet niks..
Volgens mij krijgen jullie wel een gezellige avond hahah.
Daar is het met dit soort dagen barstens druk. Ben daar een paar jaar geleden met Maurice nog wezen eten :p 

Was wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Het is een Kent & Master zadel. Zei me helemaal niets, maar 't is een erg fijn zadel!

Heb hem buiten gezet, met hem gespeeld, gereden, zonder zadel uitgestapt, en z'n haar gevlochten, hele tuttenbehandeling
maar hij vond het heerlijk

In love with my horse!

Broccoli schreef:Ja heb het zadel al getest. Heb er met drie geredenWas wel een gepuzzel hoor en Mora was er ook wel klaar mee na de derde. Ze was trouwens erg braaf na een week niet gereden te hebben! Niks gek doen of wat dan ook!
Het is een Kent & Master zadel. Zei me helemaal niets, maar 't is een erg fijn zadel!