Zit nog op mn werk Maar ben kwart voor 4 klaar dus kwart over 4 thuis en dan ga ik even kijken of ik ze te pakken krijg. Heb pb van ilona gehad en die gaat helaas niet mee, ze heeft geen vervanging kunnen vinden dus zal zo even tellen hoeveel we er overhouden en ik vermoord degene die dan nog afzeggen nadat ik heb gebelt.
_Lucy
Geplaatst: 15-09-10 14:06
vrijdag lekker vrij alleen nie zo'n leuke rede, want een leraar/decaan bij ons op school is overleden, en dan is de crematie.. k kende m helemaal niet, maar is toch wel raar..
Is inderdaad een fijn aantal vind ik zelf, 18 vond ik echt te veel gewoon
Jemig Lucy, lijtk me inderdaad ook erg vreemd.. Laatste jaren heb ik steeds herdenkingen van oude leraren, half jaar geleden nog mijn lievelings basisschool leraar meester Lucas, overleden aan kanker, man ik heb zo hard gejankt tijdens de begravenis..
_Lucy
Geplaatst: 15-09-10 14:24
mr is ook zo l.ullig, want dn denk je, yes, vrijdag vrij maar dan is t omdat iemand overleden is.. maarja, ik kende m helemaal niet (eigenlijk nog nooit van m gehoord) dus ik ga ook niet naar de crematie ofzo..
pfffff de bus had vertraging vandaag!!! was om 2 uur klaar, zat om kwart over 2 in de bus, en was pas om 3 uur thuis!!! Normaal doet ie dr maar 20-25 minuten over, nu gewoon 3 kwartier! echt niet leuk!!!
ja dan gaan we allemaal in regenjas ongelovelijk sexy omg dan moeten we wel een mooie foto maken hoor we moeten zowiezo 1000 foto;s maken want ik heb van kamp te weinig foto's en nu mag je wel onder het rijden filmen enzo, moeten we ook doen!
Suus; je moet wel snel zijn als je het nog droog wilt houden !
marlous; fijn he, het ov
Ik heb vandaag remy ook weer gereden ;D ! lag nog wel een enorme plas in de bak, maar was wel omheen te rijden Ook ff er doorheen gegaloppeerd, vond remy helemaal leuk