Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar misschien over een tijdje
Ik ga sowieso een keer naar Londen met een stel vriendinnen. Ook dat moet nog even wachten, maargoed. 
Maar ik denk dat het wel een verschilletje is of je met 2 personen bent of met een groep van 60 leerlingen.
Zoooo fijn!

Kirsten_S schreef:Yeaaah, wat brengt de reis?
Emmaa_ schreef:Jaa het lijkt me zo leukIk wil echt graag leren snowboarden, maar mijn paps houd echt NIET van wintersport helaas.

Emmaa_ schreef:Haha toen we met school naar Engeland gingen vond ik de busreis best meevallenMaar ik denk dat het wel een verschilletje is of je met 2 personen bent of met een groep van 60 leerlingen.

Elja schreef:Ben suuuper benieuwd naar NY ja. London is mijn grote liefde maar NY is waarschijnlijk 4585467x gaver.
We weten nog zeker of we gaan, maar als we gaan zitten we er 1,5 week. Zo lang ga ik nooit op city trip
Ik zou het Rockefeller plaza 's avonds op gaan, is echt heel gaaf om te zien, je hebt dan ook super uitzicht op het Empire State Building
En voor de rest gewoon lekker wandelen, en in Central Park lunchen bij Boathouse
Kan je lekker zitten en is lekker eten

Emmaa_ schreef:1,5 weken is juist een fijne tijd om te gaan! Er zijn zoooo veel dingen om te zienIk zou het Rockefeller plaza 's avonds op gaan, is echt heel gaaf om te zien, je hebt dan ook super uitzicht op het Empire State Building
En voor de rest gewoon lekker wandelen, en in Central Park lunchen bij Boathouse
Kan je lekker zitten en is lekker eten