_sandra schreef:nou, ik heb heerlijk recreatief gereden vandaag! dus noem mij maar zo!!!!
alhoewel mavje prachtige overgangen maakte in het bos. moet maar een proefje op de ruiterpaden gaan rijden. dan is ie op zijn best hahahahaha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:_sandra schreef:mntj vond het volgens mij wel wat, helaas september zitten we vol. maar ik hoorde van mntj dat zij en jose en nog een aantal in september ook met kamp gaan. leuk hoor!!!
Ja...ze gaan naar Drente, valt volgens mij net in onze vakantie. Leek mij ook wel leuk, ook omdat er ook les bij zit (alhoewel ik natuurlijk nu wel bij de recreatie-ruiters hoor![]()
)

LIQUITA schreef:Moet wel weer een keer naar het Twiske...vind het namelijk best een beetje eng, maar wil er wel weer over heen.
xan schreef:Wij willen in het weekend van 10, 11 en 12 september gaan.
Ik moet even zien of ik dat a.s weekend kan regelen.
Recreatieruiterzijn wij ook hoor, met wellicht enige sterallures
![]()
Maar ik begrijp dat ik gewoon in het bos mijn wisseltjes moet gaan oefenen. Mav schijnt het daar goed te kunnen.
Dan nog af en toe een sprongetje erbij en we zijn alround
![]()
![]()
![]()

xan schreef:LIQUITA schreef:Moet wel weer een keer naar het Twiske...vind het namelijk best een beetje eng, maar wil er wel weer over heen.
Als No nu dit weekend gewoon lekker rustig is in het bos, wil ik graag met je mee hoor.
Maar moet even uitproberen hoe hij de eerste keer buiten weer is.
ha ha ik hoop wel dat ie zich rustig houdt, want we gaan ook met 2 kinderen.
Is zo l*llig nietwaar als mama er ineens vandoor vliegt en haar paard niet houdt.