laten we hopen dat dat het is en de behandeling weer aanslaat net als vorige keer dan

ga voor je duimen Soof!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amber2202 schreef:okeee...
laten we hopen dat dat het is en de behandeling weer aanslaat net als vorige keer dan
ga voor je duimen Soof!!
sybje schreef:Ik zou best wel willen maar ik weet niet of ik dan Syb der beentje overbelast... Ze kan op zich wel iets maar niet te veel...
Binar schreef:sybje schreef:Ik zou best wel willen maar ik weet niet of ik dan Syb der beentje overbelast... Ze kan op zich wel iets maar niet te veel...
weet ook niet of t kan, maar half uurtje wat oefeningetjes kan missch toch wel? is toch alleen wat stappen e.d.
Pres, heel goed van jou, weet je nog meer verschillen![]()
Alvast veel plezier met je les!!
) Ik laat je morgen ff weten of ik eerder weg kan. sybje schreef:amber2202 schreef:okeee...
ga voor je duimen Soof!!
Thenk joe! Als dat et in ieder geval is.. Ik hoop het ergens wel want ik weet dat het heeft geholpen maar et was best een heftige ingreep.. Met vreemde ijzers en alles..
amber2202 schreef:Binar schreef:Pres kan ook pas vanaf 6u, dus t wordt zowieso dus rond die tijd
Dan zal ik moeten passen..
want dat wordt niks voor mij..
kan normaal altijd, behalve nu