Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

AB topic haalt ons met gemak in !
maar ik bedoel qua pagina's
! Marjolein29 schreef:Hoi DJ69,
Was inderdaad vanochtend op de menagerie, ben er altijd in de ochtend aangezien ik in middag werk.
Mooie man hé!!
Het bevalt ons heel goed, al kun je met dit weer niet zo heel veel.
Ik kwam naar de manege vanwege de grote buitenbak en een geweldig bos en beide zijn nu bevroren en glad!
Maar paard is beter dan ooit, hij is ontzettend vrolijk geworden hier.
Groetjes Marjolein.
PS: Wat de bijrijder betreft dat moet ik het nog even doorgeven aan de betreffende persoon, maar wat mij betreft hebben we iemand gevonden.
. Kom je vast nog eens tegen.!!
. 

?
? 

Wilde gok, wel een goede gok..
Elja schreef:In Bergen op Zoom ga ik een week intern. Samen met mijn klas, een andere klas van Utrecht en twee klassen van Eindhoven ga ik een hotel runnen.
We hebben alles zelf moeten regelen. PR, roosters, uitnodigingen, website, programma, diensten, sponsors, alles.
Heb er heel veel zin in, maar het is wel erg spannend allemaal..
Tio is mijn school. Staat voor toeristische informatie opleiding
Ja, het ging opzich wel prima!
Keek wel even op van een vraag..
Er stond een menu (daar zaten vragen aanvast) en het dessert was een fruitsalade met een sabayon.
In de salade zaten drie vruchten. Deze zijn syphalis, carambola en ramboetan. Deze vruchten moesten worden omschreven.
Pff, ik dacht al sla je me dood! Maar ik heb uiteindelijk wel het goede opgeschrevenWilde gok, wel een goede gok..
Is dat niet een grote overstap voor jou geweest ? Van het VWO naar een tentamen over vruchtjes?
.
..
Ik wil het wel doen maar ik heb geen inspiratie om wat leuks te maken.