Ik vind de schimmel ook leuk.. Bont zie ik er ook niet in!
Spannend weer!
Ik wist trouwens helemaal niet dat die van Els gelijk mee is genomen.. Soms wel het beste want dan kan er ook niet teveel bij stilstaan en aftellen tot de dag dat ze weggaat.. Gaat ze nog een nieuwe kopen?
Afgelopen wedstrijd liep er op stal ook zo'n bonte. Ik wacht in spanning af,kan nu toch niet gaan kijken.
sniesie
Geplaatst: 28-04-10 12:06
Hoe is het nu met je moeder Lin?
sniesie
Geplaatst: 28-04-10 12:07
Volgens mij gaat Els wel voor een ander paard kijken.
Talida
Geplaatst: 28-04-10 12:16
Komt vast door die lange manen dat je aan een draver moet denken. Vanochtend lekker bij de dames in de wei gezeten, eerst Flo weer een les meegegven, Tal namelijk even vanaf stal gehaald, dat ging eigenlijk heel goed. Halster zit met wat bijprikken van gaatjes ook goed, de stalhoudster had nog nooit zo'n mooi halster gehad. Ik dacht al dat het niet echt lang zou duren en jawel, Tal draait nog net dr hoofd mee in de richting waarin Flo hem gesmeerd is en loopt er al niet eens meer achter aan
Wat een heerlijk ding Belinda! Ik kijk nog al eens in de kraamstal topic's en zie ook veel veulens langs komen met een hele witte kop of een bles net om de ogen heen. Kan me niet voorstellen dat je als fokker daar blij mee bent. Zo klein nog wel schattig maar straks volwassen toch bijna onverkoopbaar toch?
Talida
Geplaatst: 28-04-10 15:41
Ach smaken verschillen, ik vind het ook niet mooi maar er zijn genoeg mensen die dat helemaal te gek vinden. Tal heeft het precies goed gedaan, lekker opvallend maar niet te
sniesie
Geplaatst: 28-04-10 16:05
Ik bijvoorbeeld Dus helemaal onverkoopbaar is het niet, er zijn dus mensen die dat heel mooi vinden.