Ik had met mijn klas een uurtje les in de mediatheek en toen gingen iedereen even stemmen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talida schreef:ben je nog niet naar Tallie
sniesie schreef:Oh Lau, dat zou wel heel fijn zijn!

Zelfs op de wc
Citaat:Romina maakt het prima, gisteren voor het eerst erop gegaan en een buitenrit gemaakt, was echt weer super braaf!! Het was raar voor mij om sinds een half jaar weer te rijden maar ik heb echt genoten. Ook mijn dochter was weer helemaal gelukkig en is lekker mee geweest op haar pony. Op zich ging dit prima, Romina kijkt af en toe een beetje lelijk vooral als de pony een neuslengte voor is, zolang hij achter blijft is er niets aan de hand. Ze krijgt de routine van binnen en buiten zetten ook al door, zodra de deur eind de middag opengaat om ze binnen te zetten, gaat ze hinneken, niet vanwege mij natuurlijk, maar om het feit dat er dan weer eten aan zit te komen! Dan stapt ze behoorlijk door om zo snel mogelijk binnen te zijn. Ik kan me voorstellen dat je nog regelmatig aan haar denkt, vier jaar is natuurlijk best een lange tijd en het is natuurlijk een heel prettig paard in de omgang dus dan krijg je er toch makkelijker een band mee.Voor mij is het ook weer wennen, een nieuw paard met een eigen karakter, het is soms best een beetje aftasten. Mijn vorige paard had ik ook bijna vier jaar en dan is alles zo vanzelf sprekend hoe je op elkaar reageert. Maar goed dat gaat ook wel weer komen, dat heeft tijd nodig zowel voor haar als voor mij.Ze maakt in ieder geval een vrolijke relaxte indruk dus ik denk dat ze het wel naar haar zin heeft hier!