Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:39

Binar schreef:
He Mariek, beetje ver voor je collega om van A'dam hierheen te komen, of werk je weer tijdelijk bij dat bedrijf in Delft (weet ff de naam niet meer :o )

Nee ze woont in Delft :) Ik werk nu weer even bij TOPdesk. Het is vakantie en m'n stage wordt dan niet doorbetaald.

Balen Irene dat Evita kreupel is. Heel veel beterschap voor dr.

bernadetl

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:45

Wat sneu voor evita, beterschap!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 13:59

hallo allemaal,
even een kort berichtje.. Ik ben geopereerd.. Het is allemaal goed gegaan.. Narcose viel me reuze mee, ter wijl ik daar zo tegen op zag.. :) op de verkoever ben ik niet goed geworden.. Zakte weg.. Heb voor de kenners onder ons atropine en neofrine gehad.. Aangezien mijn bloeddruk ineens vreselijk daalde.. Er stonden ineens 6 mensen aan mijn bed.... Ik heb nog wel veel pijn.. Ben ook nog gecatheteriseerd..
Tjaa nu moet ik wachten tot 3uur en dan mag ik mijn bedje uit... Zie er een beetje tegen op i.v.m de pijn.. Dat was het even voor nu... Ik heb honger maar mag helaas nog even niet, omdat ze bang zijn dau ik misselijk wordt...
Voor de gene die een kaart willen sturen haha ;) argentiniëstraat 5, 2622 as haha :p
xxx en hopelijk tot snel! :d

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:03

Jeee, kay...
Nou beterschap, doe rustig aan!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:12

hee kay .. heftig ! hopen dat de pijn dalijk mee gaat vallen ... bah bah niet leuk hoor als het dalijk maar geholpen heeft :o !!

hoelang moet je blijven in het ziekenhuis ??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 15:06

Kay, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer fijner!
Hoe je ons beetje op de hoogte? :-)

Ireen, weet je al wat meer over Evietje? Wat superbalen!! Zalvoor je duimen dat ze niet bevangen is ;(

O ja topdesk...kwam er echt ff niet op :o
ik geloof alleen niet dat er iemand zoekende is naar bijrijder? maar zal t ff in gedachte houden als ik wat hoor/weet ;)

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:15

wie zoekt er een verzorgpaard dan? ( heb er misschien 1 in de aanbieding :o )

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:01

balen zeg ireen dat ze kreupel is

Kay heel veel beterschap, hopen dat je gauw wat minder pijn hebt.

Ik heb veulenfoto's van tankie daar is hij ongeveer een half jaar echt schattig zet ze morgen effies op bokt

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:40

Kay beterschap.

Ireen sterkte met evita hopelijk snel weer goed.

amanda ben benieuwd naar de foto.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:13

Spannend allemaal!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:50

Wat is het toch een lekkere hectische stal af en toe. Gelukkig maar anders zou ik me stierlijk vervelen :P.

Ik ben vandaag naar buiten gegaan met siebje en heb het hele rondje met een los teugeltje kunnen doen. Madame deed zelfs een rengalopje en na het rijden maakte ze nog een gekke sprong in de losgooibak, wat er dus op duidt dat ze zich alweer een stuk beter voelt! Daarna met lay gewandeld.. Stonden ze nét in het land krijg ik een telefoontje.. Jaaa hoorr mocht ik weer helemaal heen en weer haha Maar Kay het is gelukt hoor ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 21:51

Hee Aman wel scherp blijven he

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:37

Hey Kaylee, beterschap en hoop dat het snel beter gaat met je.
Balen Ireen dat Evita kreupel loopt, maar misschien valt het allemaal mee
Sterkte ermee

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 04:39

nou even een update.. Gister aaf heb ik erg veel pijn gehad, maar ik heb van 12uur tot nu lekker geslapen en ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat! Ik ga niet te vroeg juigen..
Ik mag i.p morgen naar huis, maar ik kijk het ff aan.. Anders blijf ik nog een nachtje voor de zekerheid :)
irene balen van evita! Hoop dat het snel wat beter mag gaan...
Mariek helaas heb net een verzorgstér voor lay :)
en weet je wat nog het ergste is!!! Ik mag gewoon minstens 8weken niet rijden! |(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:45

hey kay succes ermee, wel fijn dat je je al iets beter voelt zeg.
Wel bale zeg dat je acht weken niet mag rijden zeg, misschien moet je dan toch een verzorger voor lange tijd nemen, wel bale zeg :(

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:57

Kay, fijn dat je beetje hebt kunnen slapen, maar wel flink balen dat je zolang niet mag rijden :(:)
Hopelijk mag je vandaag naar huis, of ga je toch extra nachtje blijven voor de zekerheid?
Wel leuk dat je in t ziekenhuis kan internetten, was er in mijn tijd nog niet (9 jr geleden :o )

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 08:59

guten morgen.

Rustig aan hoor Kay.Je rug is niet zo maar een dingetje.Je ben er toch al veel te vroeg bij met een herniaoperatie op jou leeftijd.Je kan ook andere dingen doen met je peerd.{los}longeren knuffelen,poetsen,maar wees echt voorzichtig anders zit je straks weer.Eigenlijk heb je ook nog een rot beroep met wat je heb.Hoop dat de pijn mee blijft vallen heel veel beterschap.

Aman wat een geinige foto's van baby Birenko,ik zie zo aan zijn hood dat hij het is,.Grappig hoor.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 09:18

Beterschap Kay! Je bent wel jong zeg voor een hernia, hopelijk heeft de operatie straks goed geholpen.

Over Evita weet ik nog niet zo heel veel meer, hoefbevangenheid is gelukkig niet meer zo heel waarschijnlijk want ze reageerde niet op die tang en kloppen en gisterenmiddag liep ze ineens weer ietsje beter :?
Ze heeft het been uitverdoofd, maar de verdoving werkte weer eens niet bij Evita :+ Na een heleboel spuitjes wel en toen verbeterde ze een klein beetje op de onderhoef, maar nog niet rad. Vind het zo zielig, ze heeft de dag na die verdovingen altijd zo'n napijn omdat ze zo veel moeten spuiten ;( maar het kan dus nog een heleboel zijn (artrose, hko, hoge hoefzweer, bevangen, bandenletsel etc.). Ze krijgt 5 dagen metacam en na mijn vakantie moet het over of een heel stuk beter zijn anders moet ze weer naar de kliniek.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 10:18

echt balen Hoor Ireen.Hoop toch dat het misschien nog gaat meevallen.Sterkte ermee.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:26

hihi ik heb internet op mijn mobiel ;) maar ik blijf nog een nachtje extra, heb toch weer veel pijn en kan mijn linker been niet goed gebruiken door de zwelling in mijn rug.. Aangezien ik een trap moet lopen om boven in mij huis te komen, ben ik verplicht om een trap te kunnen lopen en dat wordt hem vandaag helaas niet.. Maar ja mijn collega's zijn in ieder geval wel gesellie.. Krijg veel aandacht haha..
Nou irene hopen dat je snel wat meer te weten krijgt over evita..
Nous hoe is het met biz en ko? Gaat het alweer wat beter? Slaat het aan bij biz?
Ben benieuwd naar tank zijn foto's en rox had aangeboden om lay vast te gaan doen, dus daar ben ik nu al erg blij mee.. Kan ik lekker grondwerken etc. En zij rijden :)

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 11:32

goeie dag

whow, sterkte met eviet!
en kay ook kei veel sterkte!

ik moet van 13:00 tot 21:30 werken vandaag :oo

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:04

Aloha,

Snel een berichtje tussen de boeken vandaan! Kaytje hou je taai he! en Ireen succes met Evietje :D Als je zo af en toe op het forum hangt lijkt het niet eens of je weg bent! :D

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:31

Ik ben terug van kamp 8-)

Kay sterkte en Irene jij ook met Evita :(:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:34

guten morgen
En heb je het leuk gehad Naoom?
Lekker druk hier zeg

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 09:51

waar is iedereen???