Gelukkig dat de operatie goed is gegaan Taverno! Veel sterkte ermee!
Zico heeft vandaag voor het eerst weer een zadel opgehad Hij vond het wel wat spannend. Aan het begin liep hij erg gespannen (zijn hele rug vast) en heel voorzichtig... Maar toen gingen we de oude buitenbak in, kwamen er wat bokkesprongen en daarna ging hij lekker ontspannen
taverno
Geplaatst: 22-08-09 09:50
Dat is fijn fabienne,wanneer ga je er weer op?
Ik was gisteren helemaal gesloopt en ben vroeg naar bed gegaan maar dat is ook nog een gedoe zeg.Eer dat ik daar beland ben
krukken in huis is een ramp,dat is geen doen als je een been niet mag belasten,zelfs een gordijn dicht trekken is al een toer.
jarrah
Geplaatst: 22-08-09 11:46
Ahh sterkte Taverno
Ik heb trouwens een onwijs gave foto van de vakantie, die ik jullie niet wil onthouden... Ik ben echt helemaal verliefd op die foto, en natuurlijk op mijn knappe meisje
taverno
Geplaatst: 22-08-09 13:13
Dat is zeker een gave foto jarrah,iets om uit te vergroten!
Leuke foto! Het ziet er uit alsof jullie in the middle of nowhere zijn!
Even voor de zekerheid: jij doet Venga vandaag toch, Lindsey? Heeft hij zijn best al goed gedaan?
Wij hebben vandaag straatfeest. Altijd erg leuk! ik denk niet dat ik morgenochtend heel vroeg op stal ben:)
Taverno: sterkte! Hopelijk wordt je wel steeds handiger met je krukken...
Splinter
Geplaatst: 22-08-09 14:25
ik heb alleen een beetje getut ze hadden hooi gekregen op het land, als ik was gaan rijden dan was alles op geweest als ie terug kwam
Liset had hem gister lekker aan het lopen, ik doe hem ma en di ook, dan krijgt hij geen vrij meer
JustMe1234
Geplaatst: 22-08-09 17:35
@ Taverno: Ik denk dat ik er morgen op ga zitten. Als er iemand is die hem vast kan houden. Alleen zitten en er weer af, nog niet lopen. Stap voor stap (morgen is het lekker warm, zico is met warmte altijd vreselijk lui, dus is 'ie lekker mak hopelijk )
Hola senoritas!! Ik ben vanochtend terug gekomen van 4 dagen Mexiiiiiiiicoooo , en wat hoorde ik nou een weeralarm?! Gelukkig dat het allemaal niks voorstelde, het is toch wat he . @Taverno, veel beterschap. Wel fijn dat er gelijk gips omheen zit voor je. @jarrah; coole foto van jullie, het ziet er echt super zomers uit met de teenslippertjes , misschien kan je de foto op canvas zetten!
@ Noah: Lekker zeg!! Heb je het naar je zin gehad?
JustMe1234
Geplaatst: 23-08-09 09:22
Ik heb trouwens gister op Zico gezeten!!! Zico was wel wat gespannen, maar ik vond het spannender dan hij Gelukkig heet Marlon ons goed geholpen. Ik heb er eerst even een minuutje gewoon opgezeten en vervolgens hebben we ook nog 2 voltetjes gestapt. Helemaal blij!
Vandaag of morgen nog een keertje
Redlich
Geplaatst: 23-08-09 09:25
Er was gisteravond op Hoek van Holland een groot strandfeest. Lees dat er een grote schietpartij was met als gevolg een 19-jarige man doodgeschoten. Acht andere mensen raakten gewond. Heb net een filmpje op Youtube gezien. Getver! Hoop niet dat er stalgenootjes waren?
Het is tegenwoordig normaal dat je lekker in het rond gaat schieten bij zo'n feest hoor!:o) @ fabienne; ja was erg leuk! Wat goed dat je op Zicco hebt gezeten en al wat gestapt hebt! Nu ben je in ieder geval over die grote stap heen
taverno
Geplaatst: 23-08-09 15:55
Er is een of ander feestje in het Silverdome en ik zit gezellig mee te genieten. Wat een takkeherrie zeg.
Klopt Taverno, schijnt een gratis feest te zijn. Ik hoor hier binnen niks, wel als ik in de tuin ga staan. Zal denk ik wel tot laat door gaan. Sterkte met de herrie
taverno
Geplaatst: 23-08-09 20:13
Gek dat jij niets hoort maar bij mij staat het raam nog open. maar ik denk dat als het raam dicht is dat ik het nog hoor,flatje is erg gehorig.