Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Jo, ook al van die mooie foto's.

LIQUITA schreef:Ik wil best een keer foto's van Nono maken hoor. Morgen zou het daar voor een mooie dag zijn, maar ik weet helaas nog niet onze plannen zijn. Liquita gaat 's morgen lekker op het land, dus hoef pas 's avonds heen om haar weer binnen te halen. Heb je al enig idee hoe laat je naar de manege gaat?

xan schreef:LIQUITA schreef:Ik wil best een keer foto's van Nono maken hoor. Morgen zou het daar voor een mooie dag zijn, maar ik weet helaas nog niet onze plannen zijn. Liquita gaat 's morgen lekker op het land, dus hoef pas 's avonds heen om haar weer binnen te halen. Heb je al enig idee hoe laat je naar de manege gaat?
Ik ga morgenvroeg rijden, maar wil graag in de avond terugkomen voor wat foto's hoor.
Lijkt me best leuk.
Alleen is André 's avonds niet thuis, dus het kan niet te laat worden.
Ik weet niet hoe laat jij Liquita van het land wil halen.
LIQUITA schreef:Had Linda bij Lotje nog haar hoofdstel om gedaan?
ATE schreef:Heej....een nieuwe avatar???
ATE schreef:LIQUITA schreef:Had Linda bij Lotje nog haar hoofdstel om gedaan?
ja we hebben niet echt een mooi halster voor lot dus dan maar haar hooft stel

LIQUITA schreef:Ik heb daar nog geen idee van. Zal ik je een sms-je sturen als ik het idee heb dat het gaat lukken?

xan schreef:Johanna, ben jij morgenochtend op de manege ?
Ik heb de kür geheel uitgeprint bij me (een exemplaar voor jou dus.)
ATE schreef:linda is altijd beetje beetje boel hahaha eigenwijs ze had het van morgen dan ook helemaal gehad ze wou zo vroeg heen dat ze zeker na het poetsen een uur heeft moeten wachten voor ze aan de beurd was
ATE schreef:
MOOI
xan schreef:Oké...moet zeggen dat het wel weer gaat kriebelen om zelf ook weer wat foto's te gaan schieten. Weet nu wat de mooie plekjes zijn om foto's te makenLIQUITA schreef:Ik heb daar nog geen idee van. Zal ik je een sms-je sturen als ik het idee heb dat het gaat lukken?
Goed plan. Ik hou mijn mobiel morgen in de buurt.
. LIQUITA schreef:ATE schreef:MOOI
ATE schreef:LEUK!!! Die van Mavantos en Willie is echt prachtig gewordenben wel benieuwd hoe de foto straks word als ze ze alledrie bij elkaar gaat zetten
.