Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(toch?)
. Ik heb het ook wel een keer zo laat gemaakt dat ik om half 7 's ochtends goed uitgefeest thuis kwam maar om 9u weer frisjes in college zat
.

http://farm1.static.flickr.com/107/303081064_fa12ab9968.jpg?v=0 Vind het al heel lang zo mooi, maar had er telkens geen geld voor.. Nu krijg ik het van mijn ouders omdat ik mijn diploma hebg gehaald

. Ik wil het bij mijn navelpiercing houden, maar die is er alweer een tijdje uit (groeit er uit.....
) Misschien wil ik die wel opnieuw, maar ben dan bang dat deze er weer uitgroeit.
jah idd.. heel veel rijden
!!! Wel origineel, dat wel
Ik ga er toch maar eerst 1 laten zetten.. Was een het twijfelen of ik zeg maar echt een piercing wil (met een staafje, zoals een navelpiercing), dan heb je dus automatisch twee steentjes of een Microdermal piercing, die zit met een soort plaatje met schroefdraadje onder je huid,maar dat is er dus 1. Ik ga toch voor de MD, omdat deze iets minder snel uit schijnt te groeien (hoewel ik daar ws weinig last van heb, met navelpiercing gaat het ook al 7 jaar goed
), maar die MD is wel aardig duur.. dus eerst maar eentje, kan er later altijd nog 1 bij laten zetten
Ik kom 8 september pas terug van mijn laatste vakantie, dus daarna kan het pas weer

Zenith doet ook weer keihard z'n best.. heeft bijna 2 weken niks gedaan
Maar nu gaan we weer aan de bak, gister fijn half uurtje gereden en vandaag ook weer lekker fijn! Lekker vlot dus miss ook wel weer goed even 2 weekjes niks moeten voor hem! 

En Brecht en ik gaan na het EK een weekje weg dan.. 
Ik ga gewoon bij tattoo centre Alkmaar, daar heb ik toen mijn andere piercing ook laten zetten, en was laatst nog met een vriendin mee voor een tattoo en wel goede ervaringen mee! Ik kom hem je zaterdag wel ff showen