Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura_ schreef:gister op Quickly gereden :d
die raceeend
maar k heb wel relaxt gereden.. hij mocht met bit als je niet trekt okee ik gereden met bit nouja hij was wel rustig
aan t eind mocht ik van me instructie nog ff alleen galoperen, en dan is hij druk, hij ging keihard door die bak heenmaar hij moet weer leren om op de hoefslag te gaan want hj loopt elke les op de volte, dus dat ik maar ff proberen
nouja lukte niet echt, maar hij ging nog steeds keihard dus me instructie zegt zo je doe je teugels maar helemaal los
want niemand doet dat omdat die dan juist harder gat of dat denken ze
maar hij was zo rustig
en k moest ook nog in verlihte zit
maar k vond echt grappig maar dit boeit jullie vast niet :p
maarja heb nog 20 min in beginnersles uitgestaptwant hij schuimde helemaal.. en ondertussen ging mijn les indelen
maar k had gezegt voor de les dat ik op pica wou
maar na de les wou ik nog keer op quickly dus moet vrijdag nog ff vragen
maar dit boeit jullie vast niet
en k zit met eendillemmawant er is al stuk 3/4 x gevraagt om naar de les van 11 uur te gaan rijd nu om 12 uur, omdat in mijn les t galoperen nog al in de soep loopt
dus k altijd heel veel stap omdat hun niet kunnen galoperen(en dan moeten ze appart en de rest moet stappen)
maar k wil niet, maar ze heeft wel gelijk maar k wil niet weg van 12 uur want 11 uur vind k geen leuke les enzo.. en op maandag wil ik ook weg want dat vind k geen leuke les, dus wil naar vrijdag maar daar is (nog) geen plek.
maarjaaa
Maetje schreef:nouja zeg, het is echt k.u.t weer hier !
kooslover schreef:Nou Juf dat vind ik flauw, ik houd niet van overhoringen!
Lotte komt met een groepje bij elkaar en zij gaan dan samen eten en over het geloof praten. Goed?
En dat noem je dan Alpha Weekend!