Ik ben niet zo lekker

Dus vanaaf paps weer naar Vesje

Ik heb t koud

Ikzat by famke achterop naar huis

KOUUUD !
En morgen strandwandeling met Sgoool..
Aaaaaah
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

had het nooit verwacht

ben helemaal blij 
AnitaJoeri schreef:oke morgen heb je de hele stal blij.GEBAK TRAKTEREN.haha ook weer grappig he Veer
Heb je morgen nog les Nous?

vera23 schreef:Heh is dat nou balen...dat ik er de komende dagen niet ben
ja en dan is het alweer oude nieuws dus dan telt het niet meer

mja togh maar ffies bokken 
Maar goed er hebben gelukkig nog een paar mensen gereageerd dus we gaan weer vrolijk verder. De aanhouder wint zullen we maar denken.......
.........pffff paardenbeestjes. Gelukkig ben ik na morgen ook 4 dagen vrij en de kerstdagen ga ik gelukkig niet naar familie toe maar kan ik besteden aan mijn tuig poetsen (wordt een beetje groen)
, dekens maken en de paardjes eens lekker veel aandacht geven.

spettertjuh schreef:Hey Eef
Ik hoop dat jij en Anushka vanavond veel plezier hebben met de cursus van twomoons en dat je er een heleboel van mag leren. Straks loopt Robje gewoon weer met je mee hoor de trailer in......zal je echt nog wel gaan meemaken hoor en ook straks gewoon weer lekker naar buiten.....een missertje en een keer vallen is echt niet erg en de volgende keer gewoon weer proberen want je moet een beetje meer vertrouwen hebben in jezelf in in Robje en dat scheelt al de helft.
Leuk dat Evelien les krijgt bij Mike. Veel plezier en ik zie je zaterdag of anders misschien vrijdagavond wel.

)