stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:08

Azzaro schreef:
ik had er anders ook kunnen doen hoor natas je weet dat je me kan bellen toch! Maar als bren het doet is het ook goed Haha!

Ik ga gewoon om 6 uur ik bel pia even van tevoren miss kunnen meer mensen dat doen en dan zorgen dat we rond 6 uur allemaal er zijn en rond half 9 weer weg gaan Tong uitsteken

het maakt me niet uit ,ben al superblij dat ze er heel even uitkomt! ik had zo snel niet gelezen dat jij ook ging vanavond,sorry Bloos
maar pia wist niks van de rust tussen 6 en 9 dus bellen van te voren is wel een goed idee Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:14

haha maakt niet uit joh! Het lijkt hier wel rustiger te worden hoe is het bij jullie

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:19

ohh dan kom ik ook tussen 6 en 9 hoor!! Ik zal dit topic ook goed in de gaten houden, jullie posten veel! Haha!

laatste nieuws van mijn man, die belt net uit Amersfoort. Er waaide net een stuk van het dak van het station. Hij en een collega van hem gaan nu naar het hotel aan de overkant. Slim plan, hopelijk hebben ze nog een kamer vrij...
Wat een ellende!!
Ik kan er ook niet heen, er staat 30 kilometer file op de A1! en buiten dat, durf ik dus echt niet he, met dit weer.. Ik heb maar een klein licht autootje... Verdrietig Ken wel janken!!

Tof dat Pia je belde, Natasja! Haha!
Dus ik blijf hier ff hangen, en dan hopelijk straks toch nog ff naar stal.....! Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:22

ja misschien kunnen e het beste allemaal naar Pia bellen rond 6en ofzo! Of we weer mogen komen en dan maar gelijk gaan!

Vervelend Ellen dat Ton daar vast zit! Dat is nooit leuk om mee te maken! Gelukkig reden de treinen vanmiddag niet meer dus kon ik niet naar shcool zit veiliog binnen! Me vader zit nog op ze werk in amsterdam! Gaat ook nog niet naar huis omdat hij op 24 hoog zit en kan zien dat bijna heel amsterdam vast staat

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:34

Degene die het eerste nieuws heeft, kan dat misschien dan even hier op het topic zetten..? Dat scheelt Pia een hoop geklets haha

Oh wat denk je trouwens? Ik raakte net lichtelijk in paniek....
Ik ging ff buiten kijken, en er ligt een bezem voor de buitendeur, en onze buitendeur draait naar BUITEN open! Ik kreeg hem dus niet open he!! maar een klein stukje. dus ik met mijn hand er tussen gefrommeld, want stel je voor, ik moet er niet aan denken dat ik hier opgesloten zit, en er niet uit zou kunnen als dat echt zou MOETEN.... brrrr
Nu kan ik er gelukkig wel uit, als het zou moeten Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:40

hahaha adem in adem uit! Ik sprak net Laura op msn en ze gaan niet meer open helaas

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:52

Oh, da's balen, maar wel te verwachten.. zoveel zal de storm niet gaan liggen dacht ik.. Aan de ene kant baal ik, want nu staan de paardjes stil, maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik er niet uit hoef.....
Blijven ademen ja, soms zijn de dingen gewoon zoals ze zijn!
Overmacht? Onmacht?
Veiligheid boven alles maar he Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:58

Ze zullen toch wel de paarden gewoon voeren he...? Jaaahh dat denk ik toch wel?!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:59

ja ik baal ook wel maar inderdaad veiligheid boven alles he Haha! Had Nanc net aan de tel en die had pia gesproken en ze blijven dicht of de wind moet zo erg gaan liggen maar dat zal niet gebeuren denk ik

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:02

jaa ze gaan nu voeren zei Pia tegen nancy Haha dat doen ze echt wel hoor!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:19

Ohh gelukkig maar!!
Nou, Manlief zit in een hotelkamer, een kamer speciaal vrijgehouden voor noodgevallen: kamernummer 112!! hahahahaa
DUs die komt niet thuis vanavond. Morgen als er nog geen treinen rijden dan, ga ik hem ophalen. Haha!

Ik ga nog ff snel kijken of de pannen nog op het dak liggen! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:50

Wat een storm he, ik kom net uit de stad van Zaandam, kwam de glazenpui van de Etos naast de H&M zo eruit op straat in miljoenen stukjes, ben me dood geschrokken.

Ik zie het niet zitten om vanavond op de scooter naar stal te gaan dus als er iemand is die het aandurft en Abel buiten zou willlen zetten dan zou dat heel fijn zijn, svp niet als de paddock onder water staat aangezien Abel graag baantjes trekt Tong uitsteken

Willemijn, ik heb het gevraagd maar moet er nog wel goed over nadenken Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:55

jeeeetje Cindy, wat zal jij geschrokken zijn!!!
Het zal wel niet zo druk geweest zijn in de stad he...
ik ben net even naar de Dirk vd Broek gelopen (bij mij aan het einde van de straat) en die schuifdeur wou niet open door de wind haha Op de heenweg viel het wel mee, ach dacht ik, is dat alles? Ja, toen had ik wind mee! Maar op de terugweg dus wind-tegen.... sjeeeeee!

Ik denk dat er niemand naar stal gaat vanavond Cindy.. stal is nog gesloten..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:58

Ellen, klopt het was zeer rustig, wel lekker winkelen op zich, ik moest wel, donderdagmiddag is de enige doordeweekse dag dat ik niet hoef te werken. We zijn na dat incident bij de Etos toch maar naar huis gegaan, aangezien nu bij meerdere winkels rode linten hangen om je tegen te houden langs de gevels te lopen, fijn he
Zijn ze helemaal dicht dan, hebben ze stormschade op stal dat ze dicht zijn?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:14

Azzaro schreef:
jaa ze gaan nu voeren zei Pia tegen nancy Haha dat doen ze echt wel hoor!

Pffff gelukkig maar Haha!

Wat erg van Ton joh Ellen.. .hoop dat hij snel naar huis kan komen en de storm gaat liggen. Ik ben nu gelukkig thuis.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:22

kekaro schreef:
ik denk dat jij een hele drukke werkdag gaat hebben naadje !

annemieke de baas van mijn man wist ook van niks, anders had hij eerder naar huis gegaan....hoe bedoel je mosterd na de maaltijd !?!

ohja zojuist werd de post bezorgd...mogen die mensen niet stoppen met dit weer ??

Mijn baas zat lekker in de Arena te vergaderen en merkte niets van de storm. Toen ik hem belde dat ik naar huis wou om 15.00 uur dacht hij dat ik gek was Haha! De alarmbel is dus wel gaan rinkelen en na overleg hebben de grote bazen in Arena besloten dat iedereen wegmocht als hij dat wou.

Is je man nu wel thuis dan Verward

Wat een ongelooflijk hondenweer zeg Scheve mond Gelukkig nu veilig thuis maar mijn balkondeur van slaapkamer was wel opengewaaid!! Gelukkig geen schade.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:27

mijn mannetje zit nog in amsterdam, tenminste een half uur geleden nog wel.....mijn huistelefoon ligt eruit en mijn mobiel heeft ook geen bereik gelukkig doet internet het nog wel Haha!

jeetje gewoon je deur opengewaaid....das ook link !

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:30

Sjeemig hoe komt dat nou dat je telefoon en mobiele het niet doen?? Kan hij nog wel thuiskomen dan? Wat balen zeg!! Is hij met openbaar vervoer? Ik ben net over de ring gereden richting zeeburgertunnel naar Oostzaan en dat was trouwens prima te doen. Het viel me alles mee!

Idd, gelukkig zat het glas er nog in Haha! Hij stormt wel vaker met storm open hoor, dus had alvast de slaapkamerdeur dicht gedaan voor mijn katten.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:32

ja Cindy, hek is dicht, bovendeuren van de buitenstallen zijn ook dicht. Dit om te voorkomen dat de daken er af waaien..
En zo dus schade te voorkomen Haha!
Laatst bijgewerkt door Dabo op 18-01-07 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:34

hihi nee hoor hij is prive chauffeur, moet eerst veilig zijn op de weg voor hij weer uit de garage mag
en dan moet hij eerst zijn baas naar aerdenhout brengen
en dan kan hij naar huis Lachen

zoals het er nu uitziet ben ik per 1 maart pas weg bij taams, een maand opzeg termijn...vanaf de 1ste, dat duurt nog ffies dus.
overigens wisten ze al dat ik weg zou gaan...news travels fast.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:36

Veilig wordt het pas weer na middernacht denk ik....
Jouw man is dus ook nog niet thuis.
Die van mij zit dus in een hotel in Amersfoort....
Balen dat je telefoons het nie doen! Verdrietig

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:37

Oh dan is het idd wel beter om alles dicht te doen Ellen, volgens mij heeft het in jaren niet meer zo hard gewaaid.
Karin, was het nog gelukt met Mike, ik heb Laura niet meer gesproken en idd news travels fast Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:41

hij zou hem vandaag of morgen doen,
heb hem niet meer gesproken maar neem aan dat ie zich wel aan zijn woord houd Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:44

denk ik ook wel, Mike is wel oke Lachen
Zijn je hummels niet erg onrustig nu met die storm, ik vond mijn manlijke collega's vandaag ook aardig onrustig door de storm Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:46

ehm ze slapen alledrie dus valt reuze mee Haha!
liggen sinds een kwartiertje allemaal in bed.

de rest van de dag waren ze wel heeeeeeel erg druk hoor Haha!