Ik weet nog (jaja.. Oma verteld) toen Joe het sturen op eens op ging pakken... Wow! Toen ging er een wereld voor me open. Sturen is echt een uitkomst!!

ps -> het regent hier als een gek!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mootje schreef:Ermelo was super-gezellig (op de kamer met tientjeh)
Veel dressuur gereden en van iedereen wel iets opgepikt! Paard is goedgekeurd voor de ORUN door de instructeur van Wateringen!
Even een dressuurfoto:
Springen was mijn paard ontiegelijk heet en met losrijden was ik er nog onvrijwillig afgestaptIk had mij voorgenomen om de walles (als hij zo druk was) te skippen. Met de walles was hij juist braaf.. (op een paar akkefietjes na: Foto's komen nog). Hele steeple gedaan, maar meneer wilde erg graag omkeren en achterwaarts. Ik moest een soort van mini-volte maken om weer invloed te krijgen, wat ook goed lukte, want hij had de hele steeple gesprongen, ook de dikke dubbel
![]()
Alle instructeurs, met name de dressuurinstructie, waren erg over hem te spreken, en konden amper geloven dat ik er zo kort geleden niet meer opdurfde! Hij was 1 van de bravere paarden tijdens de lessen.
Vanochtend een BB parcours gesprongen op het hoofdterrein. De instructeur vond dat ik eigelijk al gewoon B/L moest gaan springen. Hij was 10x fijner dan in de springles. Ik heb zelfs de sloot en overbouwde sloot gesprongen: Hij keek er niet eens naar!
Verder nog naar Heja geweest, wat niet goed is voor mijn banksaldo:
Tipperary helm (zeer licht en luchtig)
GPG adapters (vanochtend mee gesprongen en geen last meer van mijn knieën!)
Concoursjasje voor het springen (antraciet met leverkleurige krijtstreep)
Witte concoursbroek van Cavallo
Net blousje van Horseware
en ik heb nog een broek van Tientjeh overgenomenAlthans, die moet ik nog betalen!