liberty schreef:Bellatrix schreef:Echt waar?
Ben jij van manege Sintels dus?
jupIk heb bij de finale 2 keer geholpen met wisselen.
Dan heb ik je wel gezien.

Vooral die New Forest.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xApple schreef:Haha nou zat toevallig te snuffelen in dit topic en ik zag jou erbij staan,
dus ik denk nou dan kan ik er ook wel bij. Ik ga me zaterdag weer
inschrijven!
Thats_Me schreef:xApple schreef:Haha nou zat toevallig te snuffelen in dit topic en ik zag jou erbij staan,
dus ik denk nou dan kan ik er ook wel bij. Ik ga me zaterdag weer
inschrijven!
Leuk!!Ik wacht nog even, eerst ook maar even afwachten of we nog een leuk proefjespaard kunnen vinden
xApple schreef:Ja inderdaad ! Aan wie zit je zelf te denken?
Mies7 schreef:Ja jullie hebben echt onwijs leuke pony´s en paarden! Zagen er goed uit en onder de betere ruiters begonnen ze ook echt lekker door het lijf te lopen. Ze leke ook allemaal wel fijn aan de hulpen te staan.
liberty schreef:Welke New Forest???
Laura_ schreef:gister bij het horse event bij FNRS kraampje, daar zag ik dus het ''nieuwe'' boek liggen. Het boek is nog altijd niet te bestellen op mijn manege, en heb ook nooit een kortingsbon gehad wie toen iedereen had gekregen.
maar het boek zag er heel goed uit!
Shetjjee__x schreef:ik vind dat dat nieuwe boek idd veel te vol zit je weet helemaal niet wat je moet lezen. had liever alleen die proefjes gehad en dan de rest er los bij moeten kopen want ik heb volgens mij toch geen theorie meer (F7)
liberty schreef:http://members.tele2.nl/stalsintels
ben hem flink aan het vernieuwen dus niet alle paarden en pony's staan erop