Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haha, nu is Binky niet meer de kleinste. 

Vind die Tuigers erg mooi.. ben benieuwd of die ook de les in gaan.. van wie had jij les?

Dat is dus gewoon t zelfde gebleven

ik ga maar is verder werken, want ik ga dit jaar me best doen op school
en had voor frans een 5.5 en daar was ik best blij mee want meer als de helft van de klas had een 3 hij was ook best moeilijk.

SuusKiiss schreef:@Kelsey: De tuigers gaan niet de lessen in! De ene bokt iedereen er af en met die andere weet ik het niet meer! 1 daarvan verzorgd Sabrine nu ook!

MAar ja zo te horen waren ze ook niet echt geschikt vor in de lessen
dus dan blijven ze maar voro de kar

. Officieel heet het Klein Heiligenberg.
(wist niet of ik er wel op tijd zou zijn door dat stomme tentamen) Omdat de paarden vandaag nog steeds alleen maar mogen stappen is Manon met het groepje naar buiten geweest. Er rijdt iemand in die les die niet goed kan zien, altijd op Armani en die ging dus aan een touwtje mee. Ik mocht los en nou heb ik met iedereen wel zo'n beetje kennisgemaakt
Sabrina heeft toen de groep nog in de bak reed meegereden op die ene tuiger (die met het meeste wit op z'n hoofd, Noach??) Apart, ik dacht dat zij Bjarni en Jeffrey ook al deed en nou deze erbij, zal ze het wel druk krijgen maarja. Die trekpaarden zullen binnenkort ook wel mee gaan lopen dan. Ik zag ook dat Urnie 's middags in een lesje had meegelopen
Willen jullie voor me duimen dat ik er nog es op mag voordat hij weggaat?
, zijn ze er al achter wat het is? Hopen maar dat 't gauw opknapt. Met de arabier alles goed?