En hebben (A)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

Deze moest erop omdat wor zo lief kijkt
!

haha. Er stond een meisje bij mij aan de kassa... in haar wedstrijdkleding.. dus ik dacht echt van: dat kan niet anders die komt van onze manege af
. Dus voordat ik de bestelling had opgenomen heb ik er even uitgehoord
haha. Iris klopt het dat je vierde was? fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:Nou helpt het ook niet altijd dat je ouders achter je staan hoor..
Me moeder rijdt en die wilt ook wel een paard, mijn vader weet hoe graag ik het wil, dus die staat ook achter me. Maarja geld speelt in deze bisness een grote rol..
Kijk ik huur nu, maar daar betaal ik zelf ook aan mee..
Echt? wie huur je dan? (volgens mij heb ik iets gemisthaha).
maar ik vind huren ook duur hoor. Ik zit er ook aan te denken maar dan zou ik zelf rond de 130 euro bij moeten leggen... en dat is geen kattepis :S.
Ik huur idd nick, inmiddels al bijna een jaar.. Eerste maand Lea, maarja dat was jammer genoeg voor korte duur.. en daarna(eigenlijk in het begin met moeten..
) Nick gehuurd..
liisette schreef:Als er andere bij zijn,
dan is ze toch anders.
En met eigenaar is al helemaal anders.
En ik voel me niet echt op me gemak bij anjo.
En ik heb er eigenlijk ook niet echt zin meer in.
Niet dat ik het niet leuk vind.
maar als ze morgen nou wel braaf zou zijn geweest, ja,
en dan is de volgende keer weer niet meer braaf.
En dan gebeurt echt iets.
k ga wel dnek ik op zoek naar vzpaardje,
maar dan ergens op een manege met mensen zeg maar.
. dus dan blijven ze het ongewenste gedrag vaak vertonen terwijl het bij andere toppers zijn. Ik denk dat ik dit heb met Jo.. haha. Alleen dat is toch wat anders dan een verzorgpaard waar je in je eentje naar toe gaat :S Kirsten_D schreef:En iris echt vet dat je paardje krijgt..![]()
Als die goed gekeurd wordt, wanneer komt die dan hierheen?? of weet je dat nog nie?
. Kent iemand haar?
.
. 
) Maar ik hoor het de laatste rijd vaker dat ze echt bijt..
fallenangel3 schreef:Ja en de pest is dat mensen dan bang worden en stoppen met het opzadelen, deken vastmaken/losmaken. En dan heeft nick bereikt wat ze wil.
Mensen zijn ook altijd zo bang voor dat trappen. Maar dat doet ze alleen bij zadelen/deken op en af doen. En niet gericht naar iemand toe of zo. Dat bijten nu dan wel, maar als ze door hebt dat je dit niet pikt bijt ze zichzelf (net zoiets als Inca doet, alleen inca hapt meer met haar lippen en Nick pakt echt haar velletje vast :S)

Mwhahaha paars haar
omg hoe verzin je het