Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
...

tjaan_ schreef:meelen ,
een paar maanden geleden wilden tat graag ferro van mij kopen omdat we er met achter kwamen dat ze nit 18 was maar 22 ,nu is dat opzich geen probleem,maar tat wil verder in de dressuur dus is dat voor tos niet eerlijk...
Alleen kan tat gene 2 paarden betalen ,dus stelden ik voor om toska dan te ruilen voor ferro met bijbetaling..
Alleen robin wilden dolgraag toska kopen,en ik gin dus akkoord mee dat robin elke maand een bedrag zou betalen...
Nu hoor ik van tat alleen maar negatieve dingen over toska..en al is toska zeg maar nooit echt van mij geweest ,vind ik dat je voor elk paard/pony goed moet zorgen punt!
Nu kan ik Toska wel terug nemen,maar dan heb ik 3 paarden wat mij dus zo een 625 per maand gaat kosten...
Ik heb al tegen tat gezegt dat ik evt samen wilt doen of wat dan ook..en tat dus gevraagt of ze dit eens hier wilden plaatsen,want ik sta niet op veldt ,en weet dus ook niet hoe robin met toska om gaat...
Dus als iemand een oplossing weet dan hoor ikdie graag!

tjaan_ schreef:Nou in principe wel..maar ook weer niet! zolang robin toska niet heeft betaald is toska van mij..
En Robin komt ook haar afspraken ook niet na,want in het begin van de maand zou ze mij betalen..ik heb nog niets gezien...

meelen schreef:tjaan_ schreef:Nou in principe wel..maar ook weer niet! zolang robin toska niet heeft betaald is toska van mij..
En Robin komt ook haar afspraken ook niet na,want in het begin van de maand zou ze mij betalen..ik heb nog niets gezien...
Dus ben jij de eigenaar, want ze heeft Tosca niet (af)betaald.
Jij kunt haar niet erbij nemen, maar bent wel (mede) verantwoordelijk voor Tosca. (lijkt mij)
Dat die Robin niet goed voor Tosca zorgt is duidelijk, dus zou ik zeggen....over en uit voor Robin.
Misschien kun je een advertentie op MP plaatsen voor Tosca?
dan beland ze misschien bij de slacht of weet ik het 

tjaan_ schreef:Nou ik heb daar niet echt goeie ervaringen mee:(
ik had ook een pony verkocht voor gezeldschap ,wat weer dood leuk de handel in ging...
ik kijk gewoon zelf wat ik voor haar kan doen,er kan ook iemand haar verzorgen en berijden etc,en dat ze ff goed van mij blijft..
Want bij mij gaat het er om dat ze goed verzorgt word...

meelen schreef:tjaan_ schreef:Nou ik heb daar niet echt goeie ervaringen mee:(
ik had ook een pony verkocht voor gezeldschap ,wat weer dood leuk de handel in ging...
ik kijk gewoon zelf wat ik voor haar kan doen,er kan ook iemand haar verzorgen en berijden etc,en dat ze ff goed van mij blijft..
Want bij mij gaat het er om dat ze goed verzorgt word...
Maar dat kun je financieel weer niet opbrengen volgens eerdere berichten.