(en Kims ook!) Zaterdag is er om 17.00u een nieuwjaarsborrel op stal, daar moeten we natuurlijk wel naartoe!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(en Kims ook!) Thirz schreef:Nog even genieten van een paar daagjes vakantie Anne, kan je maandag weer met nieuwe energie beginnen(en Kims ook!)
)
(en als het net zo gaat als voorgaande jaren, zal ik die aaf ook lekkr slapen
)
Denk toch dat ik t vandaag kouder vind dan gister Thirz. Heb jij t nog gered op stal zonder afgevroren tenen? Hoe was t met Nous?

Veel leuker dan een mooi sportpaardje
En ik denk dat ik de trein van 17.55 of van 18.34 terug heb. Is er een trein die we samen pakken?
Vandaag nog wat dingen doen. Maar mn casestudy's zijn op wat kleine dingen na af
Moet nog net voor een paar doelen nog een leuke, passende activiteit bedenken of een zin beter laten lopen dan nu. Heb jij al je verslagen en huiswerk al een end af?
(ja t heeft vlekken
, maar buiten dat.) Vind t wel leuk een bonte
Of ja.. een hele boel ideeen 
geweldige aflevering was dat 
(Je bent ook gewoon verwend met die 2 minuten!) Maar hier nog die denkt dat t maandag even flink tegen zal vallen
(Al mag ik gelukkig naar mijn stage ipv naar school
)
(tenzij het laatste poli-kind er niet is). Dat komt nu met die nieuwe dienstregeling zo rot uit.. Heb dan precies de internationale
En (meer dan) een half uur wachten op de intercity zie ik dan net niet zitten 
Maar kijken mag hè 

Hij blijft leuk
Die van vorig jaar vond ik dan toch een stuk minder leuk denk ik. Miljouska was toen zo irri.. dat was vorig jaar toch? Ben benieuwd naar dit jaar!
! Ben er echt zo blij mee!
)
Durf er nog amper naar te kijken uit angst dat ie weer openspringt
Maar morgen doe jij ff een healing he Anne!
, ze was super stijf toen ik dr uit dr box haalde... Ging in de binnenbak draven, toen liep ze super kreupel. Toch even gereden want ze begon steeds beter te lopen. Op t eind was t bijna niet meer te zien. Maar op t harde liep ze toch duidelijk kreupel... snik! Thirz schreef:Haha, dat zou ik ook doen Bar! Fijn dat je m nu hebt!
Miljouska was eerder Anne, vorige keer was t Inge toch? (of ben ik nu ook in de war?)
haha, dan nog vond ik de serie met MarcMarie de leukste van allemaal denk ik
Ben benieuwd naar dit jaar! *heb gister inderdaad al veel streken of spoken gezien 
) Ik hoop echt dat t dan een beetje mooi weer is hoor!
warm hoeft niet, het mag best koud zijn mits t zonnetje maar wel schijnt!
*droomt verder..*
dus ik noem t geen smetvrees (zeker niet als je dan al dat zwarte water uit die auto vist...) Tevree met je auto dus? Rijdt die ook goed?
!!!!

)
geweldige foto's Nel! En ik kan me voorstellen dat t vermoeiend is om op 6 peuters/kleuters te passen.. iedereen bij elkaar kunnen houden? geen gewonden of huilpartijen?
(Zowiezo later zn papa verslaan met ringrijden, toch?
)
* Daniel is een heerlijk mannetje Nel!
!
Tsja, en frusty zijn als je al zoveel wil kunnen, maar nog niet kan.. Opsich is dat wel logisch. Dat lijkt me ook wel enorm lastig en vervelend voor jezelf.
*werd weer eens tijd
* En natuurlijk foto's gemaakt van Mariekje, haar pony en de buitenrit
(en van Nous en van t bruggetje en van de kudde begeleiders
)

Tsja, kiezen blijft lastig