manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:17

Nog even genieten van een paar daagjes vakantie Anne, kan je maandag weer met nieuwe energie beginnen Dromen (en Kims ook!)
Zaterdag is er om 17.00u een nieuwjaarsborrel op stal, daar moeten we natuurlijk wel naartoe!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:59

oh ik had ook mee gewild naar die film, leek me echt leuk... bij Chris kan ik daar niet mee aankomen......
Zaterdag nieuwjaarsborrel wordt m niet, ga bij mn moeder eten....
Moet nog ff n paar daagjes wachten, volgende week kan ik mn pasje ophalen, dan kunnen we gaan rijden haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:17

Ik wil ook nog naar Moordwijven, we kunnen ook samen gaan Marieke!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:59

Thirz schreef:
Nog even genieten van een paar daagjes vakantie Anne, kan je maandag weer met nieuwe energie beginnen Dromen (en Kims ook!)

jaja, nog even hard aan de ploeter om alles wat ik af wil, ook echt af te hebben! Dat blijft zo irri van die kerstvakantie. Je denkt: heerlijk 2 weken vakantie, maar met al die dagen is de vakantie om voordat je t weet! (hihi, en natuurlijk het laatste weekend lekker vol plannen verkort het allemaal nog meer Vork )
máár kan zondag wel meteen even oefenen met t in mn goede stage ritme komen Haha! (en als het net zo gaat als voorgaande jaren, zal ik die aaf ook lekkr slapen Lachen )

brrr.. sneeuw en ijzel Scheve mond Denk toch dat ik t vandaag kouder vind dan gister Thirz. Heb jij t nog gered op stal zonder afgevroren tenen? Hoe was t met Nous?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:57

Ja moordwijven lijkt me echt een leuke film.
Ik had ook wel meegewild....haha

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:49

gefeliciteer Marieke!! super joh, je rijbewijs!! En dat in 1 keer Go jij! Go jij!

Ik vind jullie wel bloedjefanatiek hoor, zo'n wandeltocht! Ik zal langs de lijn staan en jullie flink aanmoedigen met spandoeken Haha!

Vandaag kregen we de dierenartsrekening binnen. Laten we het erop houden dat we van alle dierenartskosten in totaal wel een mooi sportpaardje hadden kunnen kopen Frusty
Nous gaat gewoon helemaal beter worden dit jaar! geen gezeik, gewoon doorlopen Knipoog

@ anne: hoe laat moet jij maandag naar school? anders kunnen we misschien weer samen reizen? Heb je je verslagen een beetje af kunnen krijgen?

Ik ga maar weer eens verder aan mijn huiswerk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 09:52

Humz, rekeningen zijn dan nooit zo tof.. Máár dan heb je straks wel een gezonde, nooit meer stukke (gaan we even vanuit) super geweldig Nous sport- en recreatie paard Haha! Veel leuker dan een mooi sportpaardje Knipoog

Maandag school (phoe, komt wel erg dichtbij.. ) Ik pak weer braaf om 6.47 de trein Ja En ik denk dat ik de trein van 17.55 of van 18.34 terug heb. Is er een trein die we samen pakken?
En jahoor, komt wel af Knipoog Vandaag nog wat dingen doen. Maar mn casestudy's zijn op wat kleine dingen na af Ja Moet nog net voor een paar doelen nog een leuke, passende activiteit bedenken of een zin beter laten lopen dan nu. Heb jij al je verslagen en huiswerk al een end af?

http://link.marktplaats.nl/130777730 en toch.. t heeft wel wat Ja (ja t heeft vlekken Clown , maar buiten dat.) Vind t wel leuk een bonte Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 10:44

Iedereen gister WIDM gezien? Ik heb nog geen idee Clown Of ja.. een hele boel ideeen Vork

hihi, kwam in t WIDM topic ook nog een stukje tegen met Marc Marie toen *LOL* geweldige aflevering was dat Haha!
http://www.youtube.com/watch?v=-HrVkObGq_w

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:25

ga je ook een paardje kopen anne? Schijnheilig
Ik moet maandag pas om 10:45 op school zijn, dus zal niet met je meereizen. Dinsdag heb ik wel de vroege trein, jij ook?
Ik weet nooit welke trein in terug heb. Maar ik zal je wel smsen als ik op t perron sta.

Zal dat weer eens tegenvallen, met de trein! Ben ik weer 2:15 uur bezig met reizen ipv 2 minuten.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:54

haha, ja denk inderdaad dat dat wel even tegen zal vallen ja dat reizen Tong uitsteken (Je bent ook gewoon verwend met die 2 minuten!) Maar hier nog die denkt dat t maandag even flink tegen zal vallen Nagelbijten / Gniffelen (Al mag ik gelukkig naar mijn stage ipv naar school Haha!)
Is goed, sms maar even. Maar eerder dan 17.55 zal ik niet in de trein zitten (tenzij het laatste poli-kind er niet is). Dat komt nu met die nieuwe dienstregeling zo rot uit.. Heb dan precies de internationale Scheve mond En (meer dan) een half uur wachten op de intercity zie ik dan net niet zitten Clown

En jups dinsdag, woensdag en donderdag heb ik gewoon die vroege trein. Zie je ik dinsdag wel op t perron Ja
Maar is je stage al afgelopen dan? Of heb je nu gewoon een week school? of...?

haha, en nee ik ga geen paardje kopen Knipoog Maar kijken mag hè Tong uitsteken
*kwam de link gewoon tegen op bokt. Niet dat ik heel marktplaats afstruin ofzo Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:46

Whaha, dat filmpje "bijdehand Isabel...EN DOOF OOK" Clown
Net gekeken naar de nieuwe WIDM, echt geweldig weer, al zie ik nog overal spoken; had niet verwachts dat zij eruit zou moeten!

Wel apart die bonte fries! Tis gelukkig wat minder koud he! Alleen krijg je dan nu weer die regen Lips are sealed
Ga nu op zoek naar een nieuwe ava, kerst is wel weer voorbij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 14:34

nieuwe ava gevonden zo te zien Knipoog

Ja heerlijk dat filmpje Clown Hij blijft leuk ROFL Die van vorig jaar vond ik dan toch een stuk minder leuk denk ik. Miljouska was toen zo irri.. dat was vorig jaar toch? Ben benieuwd naar dit jaar!
En nee.. had ook echt niet verwacht dat zij eruit moest.. Vind t ook echt jammer Scheve mond

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:47

ik moet ook nog eens op zoek naar een nieuwe ava zie ik net. Dat poppetje dat ik nu heb is zo passé Haha!

Ik zie je dinsdag dan wel Anne! zie je me vanzelf op t perron verschijnen.
Mijn stage is inderdaad (helaas) al afgelopen. Ik heb het super naar mijn zin gehad, dus die stageplek is zeker voor herhaling vatbaar.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:23

Hey meiden, even heel kort

EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Ik hoop dat iedereen een liefdevol, avontuurlijk, gezellig, gelukkig en top 2008 heeft.

Heel veel liefs Cis

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:01

Woehoeeeee ik heb mn auto Haha!! Ben er echt zo blij mee!
Heb net heel de binnenkant gesopt, tsja je kan het smetvrees noemen maar ik heb wel 2 emmers zwart water uit de binnenkant gehaald! Iets kan zo vies zijn zonder dat het echt opvalt en ik weet niet van wie mn auto is geweest dus goede rede om m even helemaal uit te soppen!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:05

Haha, dat zou ik ook doen Bar! Fijn dat je m nu hebt!
Miljouska was eerder Anne, vorige keer was t Inge toch? (of ben ik nu ook in de war? Rolleyes )

Nous dr wond is eindelijk goed dicht gebleven, dus het gaat nu de goede kant op Go jij! Go jij! Durf er nog amper naar te kijken uit angst dat ie weer openspringt Clown Maar morgen doe jij ff een healing he Anne!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 18:14

Nou hopen dat het snel geneesd Thirz!!!

Shaar liep vandaag kreupel Boos!, ze was super stijf toen ik dr uit dr box haalde... Ging in de binnenbak draven, toen liep ze super kreupel. Toch even gereden want ze begon steeds beter te lopen. Op t eind was t bijna niet meer te zien. Maar op t harde liep ze toch duidelijk kreupel... snik!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 18:40

Thirz schreef:
Haha, dat zou ik ook doen Bar! Fijn dat je m nu hebt!
Miljouska was eerder Anne, vorige keer was t Inge toch? (of ben ik nu ook in de war? Rolleyes )

Ow dom.. Ja je hebt gelijk. Vorig jaar was Inge en daarvoor was Miljouska Ja haha, dan nog vond ik de serie met MarcMarie de leukste van allemaal denk ik Vork
Miljouska was enorm irri, maar toch eigenlijk wel een verdomd goede mol! Veel streken uitgehaald en iedereen maar denken dat dat was omdat ze zo dom was Clown Ben benieuwd naar dit jaar! *heb gister inderdaad al veel streken of spoken gezien Haha!

Jeej! Een dichte wond! tuurlijk doe ik morgen een healing! (kan ik er wel veilig naar kijken? Straks springt die wond net dan ineens open.. Bloos ) Ik hoop echt dat t dan een beetje mooi weer is hoor! Ja warm hoeft niet, het mag best koud zijn mits t zonnetje maar wel schijnt! Cool *droomt verder..*

haha, en ik zou ook t zelfde doen hoor Tong uitsteken dus ik noem t geen smetvrees (zeker niet als je dan al dat zwarte water uit die auto vist...) Tevree met je auto dus? Rijdt die ook goed?
Hè en Sharon kreupel? (is de bui met narigheid van stal verhuisd?) enig idee hoe ze daaraan komt? Hopen dat ze snel weer goed loopt iig!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:35

Ah Sharon kreupel, echt vervelend!!! Ach gut

Nous een dicht been, das weer beter nieuws!!! Knipoog

Morgen heb ik weer eens les met voice, t zal niet super gaan denk ik, want heb al een tijdje niet in de bak kunnen rijden, op buitenrit wel mn oefeningen gedaan, maar voice is dan altijd hyper dus das best moeilijk Ja !!!!

Vanmiddag ben ik weer met Daniël naar bambini geweest, mn moeder vroeg of ik mee ging, want die ging met mn zus (hanneke) en de rest van dr kleinkinders....
We waren met 6 peuters/kleuters op stap, best vermoeiend.
Maar t was errug leuk!!!
Heb heel wat foto's gemaakt, maar zet er een paar leuke op van Daniël...

Afbeelding
Niet heel duidelijk, maar hij had lol!
Afbeelding
Hier samen met zn nichtje Anna, dochtertje van mn zus Hanneke.
Ze is een maand jonger.

Afbeelding
We hebben een shetlander voor Daniël gekocht, kan ie alvast oefenen!!!!
(niet meer bij bambini Tong uitsteken )
Afbeelding
Vanmiddag was ie aan het klooien met zn eten, stouterd... Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 21:04

zo zo Daniel boft maar: twee keer naar Bambini! Hihi, zo te zien vindt hij het zelf helemaal niet erg Haha! geweldige foto's Nel! En ik kan me voorstellen dat t vermoeiend is om op 6 peuters/kleuters te passen.. iedereen bij elkaar kunnen houden? geen gewonden of huilpartijen?

Wow! en meteen al een heus paard op zo'n jonge leeftijd! Gaat hij binnenkort al wedstrijden rijden? Knipoog (Zowiezo later zn papa verslaan met ringrijden, toch? Vork )
Whahaha en dat smoeltje op die laatste foto *LOL*
*Ik ben lekker stout! Leuk hè Schijnheilig * Daniel is een heerlijk mannetje Nel!

Hoe is t met zn buien nu trouwens?

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:17

wat lief, daniel. Lovers

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 14:31

Wat een schatje is het toch Nel Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:03

Ja lief hé!
Zn driftbuien zijn al weer wat minder.
Gelukkig maar, want werdt er niet goed van...
Hij is gewoon soms een beetje frusty omdat ie al zoveel wil en het nog niet kan.

Nou heb vanmorgen weer les gehad, heb heel wat bokken uit moeten zitten, want mevrouw was het er niet mee eens!
Maar op het laatst liep ze super!!!

Bar, hoe is het met shaar?
Loopt ze al weer goed?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:16

Ze liep in stap op t harde wel goed vandaag... in draf nog niet.
Ze heeft nog lekker in de buitenbak gestaan en daar heeft ze zich helemaal uitgeleefd... ze was zo opgefokt toen ik dr uit de bak haalde dat ze helemaal aan het draven was naast me. Toen liep ze opeens niet meer kreupel. Dus hopen dat het morgen weg is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:36

gelukkig dat de driftbuien al minder zijn Ja Tsja, en frusty zijn als je al zoveel wil kunnen, maar nog niet kan.. Opsich is dat wel logisch. Dat lijkt me ook wel enorm lastig en vervelend voor jezelf.
Fijn dat Sharon al weer wat beterder liep Lachen

Vandaag na een ochtendje paardoes ook weer een keer Nous en Jade gemeet Haha! *werd weer eens tijd Schijnheilig * En natuurlijk foto's gemaakt van Mariekje, haar pony en de buitenrit Ja (en van Nous en van t bruggetje en van de kudde begeleiders Clown )

Allereerst was er natuurlijk een Nous...
Afbeelding
& Jade..
Afbeelding
meeting Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag middag. Hét ideale moment voor een spelletje verstoppertje!
*zoek je baas*
"baas? Ben je daar?"
Afbeelding
"Nee..."
"ben je daar dan?"
Afbeelding
"Baas?"
"Ow daar ben je... Nou ik heb der gevonden hoor.. Volgende week een ander spel!"
Afbeelding

En toen hét moment: De Buitenrit!
natuurlijk wel mét begeleiders!
Afbeelding
Afbeelding

En nog steeds met de begeleiders Clown
Afbeelding
Begeleiders in formatie opstellen!! Mars..
Afbeelding
En blijven volhouden!
Afbeelding
"Uhm.. en toch.. Nee, toch niet de perfecte opstelling hoor meiden"
Afbeelding
"Dít is beter! De belangrijkste persoon, uhm paard in dit geval, voorop!"
Afbeelding

Thuis nog even in t sombere, anti-fotogenieke weer wat foto's proberen te maken:
Afbeelding
"Hee baas, waar zei je dat ik ook al weer naartoe moest kijken?"
Afbeelding
"Links?"
Afbeelding
"rechts?"
Afbeelding
De dekens op, lekkr warm de hele dag buiten Lachen
"Ow ok, een snoepje maakt het allemaal een stuk duidelijker! Schuin naar voren kijken dus!"
Afbeelding

hele lading foto's Tong uitsteken Tsja, kiezen blijft lastig Vork

Hoe was de nieuwjaarsborrel?