Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 23:29

Ik kon het ooit ook wel hoor ;). Heb het al is bij een vereniging gedaan, maar als ik nu zelf zou moeten beginnen.... Ga het vaak niet redden qua tijd en als ik dan iets moet laten vallen zal dat het zijn :').

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:31

normaal gesproken zit er ook 3 maanden tussen, dit om je weer op tijd te laten herstellen tussen donaties. als je hb te laag is, dan is dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet binnen een weekje opgelost.....daarom dat je dat dus ook de tijd moet geven!

ja, ik ga slapen zodra mijn filmpjes zijn geüpload (laatste filmpjes van ons ritje in april O:) := ). dan kan ik morgen filmpjes van ritje paar weken geleden uploaden en dan colours by the sea!
Slaap lekker iig en ik wacht je berichtje voor afspraak wel af!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:25

Jullie zijn sportief bezig met het hardlopen, bowlen is gezellig maar dat red ik niet heb voor maandag een bestelling van 35 CC's staan die ik zondag in elkaar moet knutselen.
Donderdag echt superlekker op Arko gereden, had hem lekker aan het lopen EN helemaal zelf opgezadeld :D

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:08

Mijn broertje viert zondag zijn verjaardag, dus ik kan ook niet. Eerst morgenochtend alvast 2 bodems maken en zondag tot de visite komt, mag ik in de keuken staan. Ik vind het wel leuk om te koken en te doen. Hapjes maken voor het avond eten en nog 2 taarten afmaken en voor op zijn werk nog muffins en brownies maken.

Lekker antoinette dat je zo lekker gereden hebt. Voor mij een paardloze week, zondag was het niet lekker om te rijden met regen en veel wind, dus ben ik niet geweest en maandag had ik veel werk, dus kon ik ook al niet. Zondag wordt het ook niet, hopelijk kan ik maandag wel.

Jullie zijn echt sportief bezig met hardlopen. Ik heb vandaag met de hond gewandeld en gps meegenomen, zo'n 3,5 km in zo'n 35 min met gemiddelde snelheid net boven de 6 km/u. Ik had de gps mee met werk en totaal zo'n 14,2 km afgelegd, de tijd heb ik niet naar gekeken, aangezien ik her en der ook heb staan kletsen :o

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 19:22

Fijn dat je lekker gereden hebt! En top dat je Arko helemaal zelf opgezadeld hebt! De ik je niet na, haha!!!

Wendy, wat loop jij hard door met de hond! Wandelend haal ik geen 6km/u hoor.....hooguit 5,8 als ik heel hard mijn best doe!

Had eigenlijk vandaag nog willen gaan lopen, maar geen zin meer en er komt flink wat regen aan. Nu morgen wat hardloopkleding meenemen naar perla en daar eens een rondje doen! Geeft me meteen wat ruimte zondag....want als ik morgen ga lopen, ga ik zondag niet, maar maandag pas weer!
En dan 3 dagen met ritjes! Heb er nu al helemaal zin in! Ook wel spannend, want maandag ga ik mijn reisgenootje ontmoeten!
Heb trouwens info van vakantieadres. We blijven met z'n tweeën, geen nieuwe boeking bijgekomen. 1 nacht van de trektocht slapen we elders en 1 nacht gaan we met de auto terug naar de manege.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 20:39

Jammer dat er geen mensen meer bijgekomen zijn. Wel fijn dat jullie zo nog wel iets van trektocht kunnen doen. In welke omgeving zit je?

En ik wandel dan inderdaad echt stevig door, de hond had in begin al geplast en gepoept, dus daarna geen gemiep meer en doorlopen }> Ze heeft een rollijn van 8 meter, dus nog redelijk wat ruimte. En ik kom dan ook wel weer bezweet thuis.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:16

Vind een klein groepje niet zo erg hoor Wen!!! O:) Nu alleen nog even afwachten of het klikt. Als dat niet het geval is, dan wordt het toch wat lastiger, haha!
En ik zit in de Limousin, in Blond. Met de trein nog zo'n 3u met de trein naar Limoges en dan met de auto naar Blond (40 minuten ofzo).

En nogmaals, knap hoor, dat wandeltempo (al kan ik het haast geen wandelen meer noemen, haha!). maar het scheelt als ze gelijk in het begin al haar behoefte heeft gedaan.....dan kan je daarna inderdaad zo doorlopen!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:43

Oke, dan zit jij nog net iets noordelijker, over ruim 2 weken ga ik ook die kant op alleen nog wat zuidelijker, op de lijn van ongeveer bordeaux, alleen dan nog een stuk oostelijker, naar de dordogne. Aan ene kant is klein groepje wel lekker ja, maar dan moet er inderdaad wel een klik zijn, anders kan je beter een grotere groep hebben.

Voor mij is het nog wandelen, maar wel flink door lopen, soms ook wel lekker. Meest loop ik wel iets rustiger en doe ik het rondje in 40-45 minuten.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:47

ja, ik zit nog iets boven de lijn van bordeaux! Maar alsnog gaan we nog best een eindje reizen, haha!
ik ga het maandag meemaken of het klikt met Daniëlle of niet....duim maar mee! We doen dan een ritje bij Smit, dus misschien zie je ons nog wel als jij met Mazzeltje gaat rijden!!!

Heb trouwens al onze filmpjes van de rit in april geüpload! Ben ondertussen ook met Colours by the Sea bezig....nog niet met de kleurpunten, die volgen nog! Zodra ik die heb, zal ik wel een filmpje hier zetten!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:11

Ik ga YouTube nog snappen.....ben nu afspeellijsten aan het maken van mijn filmpjes. Dan heb ik alles bij elkaar gegroepeerd. Hoe anderen dat makkelijk kunnen bekijken weet ik nog niet.....dat wordt de volgende stap van YouTube snappen. Misschien moet ik een link van een afspeellijst sturen en als ze die dan invullen, dat ze dan alle filmpjes behorend tot die lijst in één keer kunnen zien?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:24

Hoe laat rijden jullie maandag? Dan zal ik nog eens poging doen. Hopelijk is het gezellig met Danielle. Van youtube snap ik ook niet zoveel.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 22:51

We rijden om 9.30u.
Enne, zou jij misschien kort een blik willen wagen? Ik heb hier de link van de afspeellijst van onze buitenrit in april:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... WDZCiimiwh
Krijg jij met deze link alle filmpjes uit de afspeellijst te zien? (10 filmpjes totaal)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:32

Ja hoor, werkt! Ik ga eens even kijken. Had geloof ik pas 2 filmpjes gezien.... ;)

Qua eten voor zondsg, zijn er nog dingen die jullie niet lusten? Of kwamen jullie niet? :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:34

Ik wil nog wel komen hoor, zondag!
Qua eten...ham, spek, Franse kazen en geitenkaas, satesaus, olijven. Dat zijn dingetjes waar ik niet heel happy van word in mijn eten! Echter, ik kan bij bepaalde ingrediënten ook om dingen heen scheppen....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 00:58

Hahaha, als Es ook komt wordt het toch een vegetarisch prutje.... Kijk morgen wel even of ik iets lekkers kan vinden en anders wordt het mijn beroemde groentemixje met rijst en een sausje ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:07

Klinkt goed Sas!
Heb je je foto's ontvangen per mail?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:21

Goed dat je het zegt, ik check mijn mailbox niet zo vaak ;). IPad doet wel een beetje moeilijk met het tonen van de foto's, masr bedankt!

Trouwens, ik heb jouw telefoonnummer nog niet, misschien wel handig voor morgen :)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:24

Baan voor morgen is trouwens gereserveerd, 20.00 uur!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:31

Waarom doet iPad moeilijk? Zijn toch gewone foto's?

Hoelaat verwacht je ons voor het eten?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:39

Ik kan de afspeellijst ook zien. Veel plezier morgen. En vega koken is nog best makkelijk, gewoon het vlees 'vergeten' en er groente in stoppen. En leuke filmpjes milou! Weer leuk om ze terug te zien. Na de vakantie weer ritje plannen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:11

Precies! :+

ipad doet het nu, hij wilde de foto's in eerste instantie niet downloaden.
Eten, uurtje of 18.00. Heb nog niks van Es gehoord eigenlijk.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:13

Sas, Had jij mijn tweede pb nog gezien???

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:23

Nu wel ja ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:24

Maar ja, had ondertussen al antwoord, haha!!!
Ga zo maar eens naar bed, morgen vroeg dag!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:54

Morgen 2x op Adje zal hem wel niet worden hè? Denk ik zo....