What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:05

hoi liquita!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:06

arme mntj, die moet vanaaf gewoon weer aan de bak. les geven van 7 tot 9. en dat na zo'n vermoeiende dag! je zal vanaaf wel af zijn! nou, ik ga de hele avond bank hangen hoor.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:07

Lekker dat jullie ritje zo lekker was :j . Ik weet nog niet welke dagen het gaan worden. Het gaat per 1 september in, dus tot die tijd hou ik gewoon het roorster wat ik nu heb.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:08

vreemd hoor op dinsdag vrij zijn. normaal sta ik de hele dag te knippen. leve 3e pinksterdag!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:08

_sandra schreef:
hoi liquita!

:wave:

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:09

LIQUITA schreef:
Lekker dat jullie ritje zo lekker was :j . Ik weet nog niet welke dagen het gaan worden. Het gaat per 1 september in, dus tot die tijd hou ik gewoon het roorster wat ik nu heb.

oh, dus de zomer is nog gewoon voor je! ach, zal ook wel weer snel wennen 8 uur werken. en zoals je zegt lekker weer een dag extra vrij! kunnen we naar kootwijk hahahaha!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:09

_sandra schreef:
arme mntj, die moet vanaaf gewoon weer aan de bak. les geven van 7 tot 9. en dat na zo'n vermoeiende dag! je zal vanaaf wel af zijn! nou, ik ga de hele avond bank hangen hoor.

Ach gut :(:)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:10

_sandra schreef:
LIQUITA schreef:

oh, dus de zomer is nog gewoon voor je! ach, zal ook wel weer snel wennen 8 uur werken. en zoals je zegt lekker weer een dag extra vrij! kunnen we naar kootwijk hahahaha!!!!

Ja...dan kan ik dar wel gaan wonen. Hoef maar 3 x per week naar A'dam :=
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 25-05-10 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:11

wel dom van me. ik reed de afslag kootwijk gewoon voorbij. ik was overtuigd dat er nog een afslag kootwijkerbroek kwam en dat ik die moest nemen. niet dus!!!! vlgde afslag was bijna bij divosa hahahahaha. beetje jammer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:12

oh, wonen!!!!!!!! dat zou toch geweldig zijn he! elke dag ff een rondje zandvlakte!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:13

_sandra schreef:
wel dom van me. ik reed de afslag kootwijk gewoon voorbij. ik was overtuigd dat er nog een afslag kootwijkerbroek kwam en dat ik die moest nemen. niet dus!!!! vlgde afslag was bijna bij divosa hahahahaha. beetje jammer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen!

:= Hahahahaha, niks voor jou. Heb je Simon nog gezien? En wat vond Mntj van onze vakantie woning?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:14

_sandra schreef:
oh, wonen!!!!!!!! dat zou toch geweldig zijn he! elke dag ff een rondje zandvlakte!!!!

Zou het dan nog leuk zijn....weet het niet hoor, hihihihii.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:14

we hebben vandaag mazzel gehad met het verkeer onderweg. was wel heel druk maar konden gewoon doorrijden. als je file hebt is het geen doen hoor. je bent toch ruim een uur aan het rijden. en dat twee x!!!!
maar het is het ritje wel waard. nergens zo heerlijk rijden als op de veluwe!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:16

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

:= Hahahahaha, niks voor jou. Heb je Simon nog gezien? En wat vond Mntj van onze vakantie woning?

ja!!! simon was druk met zijn landjes maaien. ik dacht dat ie ons niet gezien had. maar volges roan hield ie ons in de gaten. ik gooide een emmer water leeg in de berm, en dat ziet ie dan toch mooi allemaal. haha, jammer, anders hadden we een bakkie kunnen doen bij hem hahahahahah

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:16

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Zou het dan nog leuk zijn....weet het niet hoor, hihihihii.

nee hoor, dan word het veel te gewoon!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:18

mntj vond het volgens mij wel wat, helaas september zitten we vol. maar ik hoorde van mntj dat zij en jose en nog een aantal in september ook met kamp gaan. leuk hoor!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:18

_sandra schreef:
ja!!! simon was druk met zijn landjes maaien. ik dacht dat ie ons niet gezien had. maar volges roan hield ie ons in de gaten. ik gooide een emmer water leeg in de berm, en dat ziet ie dan toch mooi allemaal. haha, jammer, anders hadden we een bakkie kunnen doen bij hem hahahahahah

Ik geloof Roan direct...hij zal jullie vast hebben gezien....hij ziet toch alles B-)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:18

ik denk dat in september de manege wel weekje dicht kan hahahaha, alle veldt schatjes zijn dan op paarden kamp!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:20

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Ik geloof Roan direct...hij zal jullie vast hebben gezien....hij ziet toch alles B-)

hahahaha, ja idd. toen we terug kwamen van de rit dachten we dat ie de politie had gebeld hahahaha. er zat achter onze ramen een bon!!!! gelukkig was het reclame! maar je mag er ok gewoon parkeren hoor!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:20

_sandra schreef:
mntj vond het volgens mij wel wat, helaas september zitten we vol. maar ik hoorde van mntj dat zij en jose en nog een aantal in september ook met kamp gaan. leuk hoor!!!

Ja...ze gaan naar Drente, valt volgens mij net in onze vakantie. Leek mij ook wel leuk, ook omdat er ook les bij zit (alhoewel ik natuurlijk nu wel bij de recreatie-ruiters hoor :roll: := )

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:21

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Ja...ze gaan naar Drente, valt volgens mij net in onze vakantie. Leek mij ook wel leuk, ook omdat er ook les bij zit (alhoewel ik natuurlijk nu wel bij de recreatie-ruiters hoor :roll: := )

hahahahaha, ja dan houdt het op hahahahahaha!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:23

nou, ik heb heerlijk recreatief gereden vandaag! dus noem mij maar zo!!!!
alhoewel mavje prachtige overgangen maakte in het bos. moet maar een proefje op de ruiterpaden gaan rijden. dan is ie op zijn best hahahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:23

ik ga het veluwse zand ff van me af douchen. zit echt overal. was super stuivig!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 18:24

We moeten echt een weekendje Container afspreken :j :j :j

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:24

zie ik je vrijdag nog??? ik ga denk ik weer in het tussen uur. of lekker in de buiten bak.