Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik weet nog niet welke dagen het gaan worden. Het gaat per 1 september in, dus tot die tijd hou ik gewoon het roorster wat ik nu heb. LIQUITA schreef:Lekker dat jullie ritje zo lekker was. Ik weet nog niet welke dagen het gaan worden. Het gaat per 1 september in, dus tot die tijd hou ik gewoon het roorster wat ik nu heb.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Lekker dat jullie ritje zo lekker was. Ik weet nog niet welke dagen het gaan worden. Het gaat per 1 september in, dus tot die tijd hou ik gewoon het roorster wat ik nu heb.
oh, dus de zomer is nog gewoon voor je! ach, zal ook wel weer snel wennen 8 uur werken. en zoals je zegt lekker weer een dag extra vrij! kunnen we naar kootwijk hahahaha!!!!
_sandra schreef:wel dom van me. ik reed de afslag kootwijk gewoon voorbij. ik was overtuigd dat er nog een afslag kootwijkerbroek kwam en dat ik die moest nemen. niet dus!!!! vlgde afslag was bijna bij divosa hahahahaha. beetje jammer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen!
Hahahahaha, niks voor jou. Heb je Simon nog gezien? En wat vond Mntj van onze vakantie woning? LIQUITA schreef:_sandra schreef:wel dom van me. ik reed de afslag kootwijk gewoon voorbij. ik was overtuigd dat er nog een afslag kootwijkerbroek kwam en dat ik die moest nemen. niet dus!!!! vlgde afslag was bijna bij divosa hahahahaha. beetje jammer, maar uiteindelijk is alles goed gekomen!Hahahahaha, niks voor jou. Heb je Simon nog gezien? En wat vond Mntj van onze vakantie woning?
_sandra schreef:ja!!! simon was druk met zijn landjes maaien. ik dacht dat ie ons niet gezien had. maar volges roan hield ie ons in de gaten. ik gooide een emmer water leeg in de berm, en dat ziet ie dan toch mooi allemaal. haha, jammer, anders hadden we een bakkie kunnen doen bij hem hahahahahah
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja!!! simon was druk met zijn landjes maaien. ik dacht dat ie ons niet gezien had. maar volges roan hield ie ons in de gaten. ik gooide een emmer water leeg in de berm, en dat ziet ie dan toch mooi allemaal. haha, jammer, anders hadden we een bakkie kunnen doen bij hem hahahahahah
Ik geloof Roan direct...hij zal jullie vast hebben gezien....hij ziet toch alles
_sandra schreef:mntj vond het volgens mij wel wat, helaas september zitten we vol. maar ik hoorde van mntj dat zij en jose en nog een aantal in september ook met kamp gaan. leuk hoor!!!
) LIQUITA schreef:_sandra schreef:mntj vond het volgens mij wel wat, helaas september zitten we vol. maar ik hoorde van mntj dat zij en jose en nog een aantal in september ook met kamp gaan. leuk hoor!!!
Ja...ze gaan naar Drente, valt volgens mij net in onze vakantie. Leek mij ook wel leuk, ook omdat er ook les bij zit (alhoewel ik natuurlijk nu wel bij de recreatie-ruiters hoor![]()
)