Tytje schreef:Leuk Winnitou dat je 2 wp hebt gereden. Ik ben zo benieuwd of Valentino de proef zaterdag achterwaarts of voorwaarts gaat rijden.
Achterwaarts zijn extra punten bij Veldt

Maar als je wilt, begin ik met voorlezen aan het einde
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Bij ondelinge wedstrijden was dat anders. Er staat mij bij dat het zo was dat als je 2 winstpunten tegelijk haald je door gaat naar de volgende klasse. Maar volgens mij gebeurd dat de laatste tijd niet meer. Ik zou het als ik jou was gewoon even navragen.
MiltonB schreef:Hahaha...je bent gewoon te goed voor zeLIQUITA schreef:Bij ondelinge wedstrijden was dat anders. Er staat mij bij dat het zo was dat als je 2 winstpunten tegelijk haald je door gaat naar de volgende klasse. Maar volgens mij gebeurd dat de laatste tijd niet meer. Ik zou het als ik jou was gewoon even navragen.
ga ik doen, vanavond kreeg ik het weer te horen in de les, jij mag niet meer in de B
. Anders vraag je toch gewoon of je nog 1 x in de B mag starten. Bij de officiele moet je ook niet door naar de volgende klasse, je mag door maar je mag ook tot 30 WP door rijden. 
MiltonB schreef:ja, maar volgens vele moet je door als je van 1 jury lid 2 winst punten hebt ( zal mijn beginners geluk mijn tegen werken?) en zeggen dat ik niet mag starten in de B
) xan schreef:MiltonB schreef:ja, maar volgens vele moet je door als je van 1 jury lid 2 winst punten hebt ( zal mijn beginners geluk mijn tegen werken?) en zeggen dat ik niet mag starten in de B
Bij Cindy stond op haar protocol dat ze "in deze combinatie niet meer in de B mag starten"
Dus dat is duidelijk.
Jouw is niets gezegd. Gewoon starten in de B hoor.
Heb ik ook altijd gedaan met Xandra. Terwijl toen ook iedereen riep dat ik uit die B moest.
(volgens mij zijn ze gewoon jaloers)
xan schreef:MiltonB schreef:ja, maar volgens vele moet je door als je van 1 jury lid 2 winst punten hebt ( zal mijn beginners geluk mijn tegen werken?) en zeggen dat ik niet mag starten in de B
Bij Cindy stond op haar protocol dat ze "in deze combinatie niet meer in de B mag starten"
Dus dat is duidelijk.
Jouw is niets gezegd. Gewoon starten in de B hoor.
Heb ik ook altijd gedaan met Xandra. Terwijl toen ook iedereen riep dat ik uit die B moest.
(volgens mij zijn ze gewoon jaloers)