Vandaag heb ik nog een fotoshoot van ons laten maken (rijdend, in wedstrijd kleding).
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mireille1970 schreef:Wauw prachtige foto's!!! Zowel van paard alswel van jullie vakantie... heerlijk!

.
Yinari schreef:Dank je welJa zeg! Niet té veel van verwachten hé, Antoinette is even een klasse hoger hoor.
Hele mooie foto's Liquita! En ik zie dat je vakantie inderdaad heerlijk moet zijn geweest
. Ik heb foto's van jou gezien (van Valero) en die waren ook prachtig
. Het bewerken van de foto's...dat is ook een kunst. Ik heb geprobeerd een hengsteketting werk te poetsen. Vind het toch redelijk gelukt, al zeg ik het zelf.

. Ik ben daar ook meestal erg lang mee bezig, en het licht even beter doen etc.... je blijft aan de gang
. Maar het is wel leuk
. Yinari schreef:Ja zeg! Niet té veel van verwachten hé, Antoinette is even een klasse hoger hoor.
Hele mooie foto's Liquita! En ik zie dat je vakantie inderdaad heerlijk moet zijn geweest
nou ik heb foto`s van jou gezien op jou site .Daar kun je harstikke trots op zijn,onderschat je zelf niet. LIQUITA schreef:Yinari schreef:Dank je welJa zeg! Niet té veel van verwachten hé, Antoinette is even een klasse hoger hoor.
Hele mooie foto's Liquita! En ik zie dat je vakantie inderdaad heerlijk moet zijn geweest. Ik heb foto's van jou gezien (van Valero) en die waren ook prachtig
. Het bewerken van de foto's...dat is ook een kunst. Ik heb geprobeerd een hengsteketting werk te poetsen. Vind het toch redelijk gelukt, al zeg ik het zelf.
![]()
voor de foto. Nicole1995 schreef:Ik ben vandaag op zoek geweest naar een zilverkleurige hengsten ketting(ze hadden alleeen maar goud kleurige)omdat me bit zilverkleurig is.Nou had ik van Erna een tip gehad ga eens kijken bij een dierenzaak,nu heb ik een honden ketting![]()
nou ja het zal wel werken.
voor de foto.
, doe er alleen niet zo veel mee
). LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik ben vandaag op zoek geweest naar een zilverkleurige hengsten ketting(ze hadden alleeen maar goud kleurige)omdat me bit zilverkleurig is.Nou had ik van Erna een tip gehad ga eens kijken bij een dierenzaak,nu heb ik een honden ketting![]()
nou ja het zal wel werken.
voor de foto.
Goeie tip. Ik heb zelf ook geen hengstenketting, maar wil er wel 1 hebben voor als ik zelf nog eens foto's ga maken (ik heb tenslotte zelf ook een goeie camera
, doe er alleen niet zo veel mee
).
Nicole1995 schreef:Dat is ook een reden waarom we er weinig mee doen. Er zitten zoveel functies op, maar geen idee hoe het werktIk heb maar een gewone maar die is te traag,die doet er gewoon net even te lang over om scherp te stellen.Hij moet het wel kunnen zegt Bert maar we zijn er nog niet achter???
. 
. 

) xan schreef:Ik wil best een keer foto's van Nono maken hoor. Morgen zou het daar voor een mooie dag zijn, maar ik weet helaas nog niet onze plannen zijn. Liquita gaat 's morgen lekker op het land, dus hoef pas 's avonds heen om haar weer binnen te halen. Heb je al enig idee hoe laat je naar de manege gaat?En ook wat foto's op mijn profiel gezet.
Morgen toch maar weer eens een fototoestel meenemen.
(Petra als je nog eens zin hebt om wat uit te proberen, ik wil wel proefkonijn zijn hoor)