Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
.
. 
ATE schreef:nou ik uitgebald ga nu toch maar proberen te slapen

Veel te laat maken jullie het hoor. Dat mag vanaf donderdagavond
Ik heb niets gemerkt van onweer en bliksem, was moe van een veel te volle les gisteravond.
. Dus vanmorgen die wond goed uitgewassen met betadine shampoo en nu maar hopen dat het een beetje opknapt. We gaan er in ieder geval 2 dagen niet op rijden. Daarna ga ik proberen te rijden met een gaasje en daaroverheen een bandage. Die bandage moet ik dan weer hééééél goed vastzetten met veiligheidsspelden en sporttape, want dat mag absoluut niet loslaten in het bos. En dan maar hopen dat alles heel blijft.
winnitou schreef:xan schreef:Ik zal vanavond mijn roze mutse trui erbij aan doen.
Is het toch nog een combi !
Ik neem mijn mutsen outfit ook mee.

meelen schreef:@Xan......Er zijn hier wel roze bandage's maar het zijn er maar 2, mocht je interesse hebben, dan hoort Sanne het wel van je.
Ik hoor nu het commentaar van Grardus al !!

xan schreef:meelen schreef:@Xan......Er zijn hier wel roze bandage's maar het zijn er maar 2, mocht je interesse hebben, dan hoort Sanne het wel van je.
Mag ik ze lenen voor kamp ???? Dan mag ze ze voor me meenemen hoor.
Ze krijgt ze weer schoon en gewassen terug.
hahaha geweldige combi gaat dat wordenIk hoor nu het commentaar van Grardus al !!
Ook nog even op zoek naar een roze bloemetjes jurk en mijn nagels lakken........

xan schreef:Meelen, fijn voor je dat je eerste dagje toch maar weer droog is gebleven tijdens je werk.
Hoeveel kilo is er al af![]()

en zit ik niet achter de laptop te l*llen over paarden. Gaat de telefoon ........ iets over paarden natuurlijk
)
meelen schreef:xan schreef:Meelen, fijn voor je dat je eerste dagje toch maar weer droog is gebleven tijdens je werk.
Hoeveel kilo is er al af![]()
Hahaha, weet ik veel. Ik loop wel snel, maar dan ook maar 2 uurtjes p/d. (wat verbruik je dan?)
rockoo schreef:xan kun jij mij donderdagochtend ophalen anders moet Ank eerst mij ophalen en dan weer terug naar de manege.
Heb je nog iets kunnen halen voor de mok.
xan schreef:HALLO Allemaal![]()
![]()
Volgens mij slapen jullie allemaal.Veel te laat maken jullie het hoor. Dat mag vanaf donderdagavond
Ik heb niets gemerkt van onweer en bliksem, was moe van een veel te volle les gisteravond.
Xandra had haar linkerachterbeen weer helemaal open gelopen. Ik had er nog wel een spatlap omgedaan, maar die was rood van het bloed. Dus vanmorgen die wond goed uitgewassen met betadine shampoo en nu maar hopen dat het een beetje opknapt. We gaan er in ieder geval 2 dagen niet op rijden. Daarna ga ik proberen te rijden met een gaasje en daaroverheen een bandage. Die bandage moet ik dan weer hééééél goed vastzetten met veiligheidsspelden en sporttape, want dat mag absoluut niet loslaten in het bos. En dan maar hopen dat alles heel blijft.
Zo niet dan krijgt Xandra een fijne vakantie op de Veluwe. Ik hoop dat Ria dan nog een landje over heeft waar ze af en toe een paar uurtjes kan doorbrengen.